حضور مؤثر نجف‌آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

استاندار اصفهان حضور نجف‌آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را مؤثر ارزیابی کرد و گفت: حضور در نمایشگاه می‌تواند در زمینه توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران، بسیار مفید و اثرگذار باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی با حضور در غرفه نجف‌آباد در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با ظرفیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای شهرداری نجف‌آباد در حوزه گردشگری و جریان این شهر آشنا شد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های گسترده شهر نجف‌آباد در عرصه گردشگری، اظهار کرد: از نجف‌آباد در خصوص حضور مؤثر در نمایشگاه تشکر می‌کنم؛ حضور مؤثر به معنای آماده کردن، مطالعه کردن، ظرفیت‌سازی و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: هر قدر حضور در نمایشگاه بر مبنای حضور مؤثر باشد دستاوردهای بهتری را به دنبال خواهد داشت، قالب شهرستان‌های استان اصفهان با این رویکرد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ورود کرده‌اند و باید تلاش کنیم در خصوص جذب سرمایه‌گذار برای توسعه و رونق گردشگری اقدامات بیشتر و جدی‌تری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه گفت‌وگوهای مفید و اثرگذاری با مسئولان شهرداری نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در خصوص توسعه گردشگری و جریان شهر نجف‌آباد داشته است، تصریح کرد: استانداری اصفهان عزم جدی و تلاش ویژه‌ای برای رونق گردشگری در شهرستان‌های استان نظیر شهر نجف‌آباد دارد و چشم‌انداز خوبی برای آینده گردشگری استان اصفهان ترسیم شده است.

به گزارش ایمنا، «مهران زینلیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، «ناصر نفری» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان و «علی‌اصغر ذاکری» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در این بازدید استاندار اصفهان را همراهی کرده و با ظرفیت‌های گردشگری نجف‌آباد آشنا شدند.

کد خبر 552422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.