تجهیز مراکز گردشگری ناژوان به سیستم فروش بلیت الکترونیک

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مجموعه‌های تفریحی مدیریت ناژوان شامل باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و باغ استوایی به سیستم فروش بلیت الکترونیک مجهز می‌شود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رصد و کنترل آنلاین فرآیند خرید و فروش بلیت مراکز گردشگری، سهولت در خرید بلیت توسط گردشگران، حذف صف خرید بلیت در ایام اوج گردشگران و قابلیت خرید از اپلیکیشن و سایت‌های اینترنتی و همچنین حذف گردش پول نقد از مزایای این طرح است.

وی تصریح کرد: این طرح برای مدتی به صورت نمونه در باغ پرندگان اجرا و پس از دریافت بازخوردها و اصلاح عملکرد آن، در مراکز مذکور پیاده‌سازی شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به استقبال مردم از مراکز گردشگری ناژوان، ادامه داد: در فاز نخست این طرح سعی شده است با استفاده از وب‌کیوسک‌های مستقر و صدور بلیت‌های دارای QRکد ، فروش بلیت مراکز گردشگری ناژوان ساماندهی، به‌هنگام‌سازی و برخط شود.

وی با اشاره به امکان استفاده از اصفهان‌کارت به عنوان بلیت‌های الکترونیک، ادامه داد: در فاز دوم این طرح نیز امکان دریافت بلیت از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های تلفن همراه و سایت‌های اینترنتی فراهم می‌شود و در حال حاضر از طریق سامانه "اصکیف" این امر امکان‌پذیر است.

کد خبر 552358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.