مرکز همایش‌های بین المللی شایسته شهر اصفهان است

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان صبح امروز از ابرپروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان بازدید و در جریان پیشرفت جزئیات این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بوریس بورمیستروف صبح امروز در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: اجرای چنین پروژه‌ای با این ابعاد و به این زیبایی در اصفهان قابل تقدیر است.

وی افزود: وجود چنین پروژه‌ای با این عظمت شایسته این شهر است، زیرا اصفهان از ابعاد مختلف دارای جایگاه بین المللی و منطقه‌ای است.

بورمیستروف خاطرنشان کرد: تدابیر خوبی در طرح‌های توسعه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان همچون احداث سالن‌های جنبی، محل‌های اسکان فاخر و دفاتر اداری و چندمنظوره در نظر گرفته شده است.

وی باتاکید بر زییایی و چشم نوازی پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان گفت: تنها توصیه من بیشترکوشا بودن مهندسان و مدیران این پروژه برای تداوم چنین بناهایی است.

سال آینده مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان به صورت کامل افتتاح می‌شود

محمد محمدی، مدیر پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان ضمن ارائه کامل روند ساخت پروژه از سال ۹۰ تاکنون اظهار کرد: عملیات ساخت این ابر پروژه در مراحل پایانی قرار دارد، البته سالن اصلی به صورت کامل تکمیل و چندین جلسه با حضور مسئولان کشوری در آن برگزار شده است.

وی افزود: تمام سعی ما بر این بوده که در تمامی مراحل اجرا و ساخت این پروژه، ضمن حفظ کیفیت مواد و مصالح، به امر زیباشناسی و بصری مجموعه با محوریت معماری مبتنی بر هویت فرهنگی و تاریخی اصفهان توجه و تاکید شود.

محمدی با بیان اینکه تاکنون پیشرفت ساخت پروژه بالغ بر ۹۰ درصد است، گفت: امیدواریم که سال ۱۴۰۱ این مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان به طور کامل افتتاح و به بهره برداری برسد، که البته این مهم در گرو اقدامات بهره‌بردار برای تکمیل ۱۰ درصد پایانی پروژه است‌.

وی یادآور شد: اکنون وارد مرحله پیش راه اندازی شده‌ایم و به زودی پروژه به بهره بردار تحویل داده می‌شود.

مدیر پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان اذعان کرد: ساخت چنین پروژه‌ای با این عظمت، بدون پشتوانه بودجه دولتی در نوع خود در کشور بی بدیل است، اما نکته قابل تأمل اکنون اقناع فکری شهروندان اصفهان نسبت به این پروژه از منظر یک ابر پروژه آبرومند و قابل دفاع در سطح منطقه است.

وی افزود: معتقدم که شهرداری اصفهان باید این پروژه مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان را در معرض عموم شهروندان قرار دهد و تجربه شیرین برگزاری جشنواره کودک و حضور اقشار مختلف مردم اصفهان را به انحاء مختلف تکرار کند.

وی تاکید کرد: از امکانات این مرکز می‌توان به یک سالن اصلی، سه سالن جمعی ،۲۴ دفتر کار، هشت ویلا، سینما، سالن‌های چند منظوره اشاره کرد، همچنین بومی سازی طراحی‌های داخلی سالن‌ها با فرهنگ و تمدن شهر اصفهان از افتخارات مجریان مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان است.

کد خبر 551635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.