پیش‌بینی بورس فردا ۵ بهمن‌ماه+ اخبار لحظه‌ای

پیش‌بینی می‌شود روند نزولی بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد در روز آتی ادامه یابد. سطح یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد می‌تواند نقطه مناسب برای بازگشت شاخص باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریزش بازار با شکست سطح یک میلیون و سیصد هزار سرعت بیشتری به خود گرفت. خبرهایی مبنی بر اعمال مالیات بر برخی از محصولات صنایع پتروشیمی، قطع گاز صنایع می‌تواند عاملی برای شدت بخشیدن به ریزش باشد. دلار پس از چند روز تلاش بالاخره به بالای سطح ۲۸ هزار تومان صعود کرد. امروز رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران آزادی زندانیان آمریکایی در ایران را به عنوان پیش شرط مذاکرات مطرح کرد. ایران هر گونه پیش شرط برای مذاکرات را رد کرد.

در صورتی که فردا نیز روند بازار منفی باشد شاهد شکست کف تکنیکال کانال نزولی شاخص کل هستیم که منجر به تداوم روند نزولی می‌شود و احتمال داده می‌شود که سرعت ریزش از این سطح بیشتر شود، مسئله نرخ خوراک و وضع مالیات بر محصولات پتروشیمی این روزها منجر به اعتراض شدید سهامداران شده است اما هیچ مسئولی تاکنون اظهار نظری نسبت به این تصمیم ناگهانی نکرده است.

پیش بینی تداوم روند نزولی بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد را برای شاخص کل داریم، سطح یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد می‌تواند نقطه مناسب برای بازگشت شاخص باشد.

کد خبر 550997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.