به‌هر قیمتی امروز باید برنده می‌شدیم / در نقل‌وانتقالات بازیکن به تیمی نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم‌های تارتار سخت می‌بازند، گل استثنایی ریکانی و اخراج مدافع ذوب‌آهن ما را در مسیر برد قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری پس از دیدار صنعت‌نفت آبادان در مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: به تمام مردم آبادان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، تیم‌های مهدی تارتار سخت می‌بازند و چغر و بد بدن هستند. خوشبختانه با یک شوت اسثتنایی از طالب ریکانی به گل مهمی رسیدیم. اخراج بازیکن ذوب‌آهن هم در جریان پیروزی ما خیلی تاثیرگذار بود و نباید این را کتمان کنیم.

وی در رابطه با این پیروزی افزود: در ادامه جریان بازی را مدیریت کردیم، چرا که نتیجه بازی مهم‌تر از مالکیت و روندمان در دیدار بود، سه امتیاز این بازی را تحت هر شرایط می‌خواستیم. حتی اگر خوش‌شانس بودیم گل دوم را هم می‌زدیم. به کل مجموعه صنعت‌نفت تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت ادامه داد: هر لحظه ممکن بود نتیجه تغییر کند، ذوب‌آهنی‌ها درحالی‌که ۱۰ نفره بودند باز هم فشار آوردند، این سه امتیاز برای تیمم حیاتی بود، همچنین باید بگویم شکر بعد از گل یکی از بهترین لحظاتم در فوتبال است.

منصوریان در پاسخ به این سوال که صنعت‌نفت در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنی جذب خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: در نقل‌وانتقالات کاری نمی‌توانیم انجام دهیم، مسئولین در تلاشند دریافتی‌هایی که فقط ۱۰ درصد بوده را به ۳۰ و ۵۰ درصد برسانند، جوانان خوبی داریم که فوق‌العاده هستند، فقط تلاش می‌کنیم در نقل‌وانتقالات به سایر تیم‌ها بازیکن ندهیم و تلاش می‌کنیم جوانان را به تی اضافه کنیم.

وی درخصوص دیدارهای آینده تیم‌ملی و همچنین با اشاره به پیوستن سردار آزمون به لورکوزن گفت: افتخار داشتم در تیم‌ملی به‌عنوان بازیکن و مربی حضور داشته باشم، از صمیم قلب برای تیم‌ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم، به‌نظرم بعد از ۲۰ سال بهترین تیم‌ملی را داریم، همچنین به دوست خوبم سردار آزمون بابت انتقالش به بایرلورکوزن تبریک می‌گویم، امیدوارم لورکوزن دری برای رفتن به بایرن و دورتموند باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت در پایان در رابطه با کیفیت چمن فولادشهر خاطرنشان کرد: نسبت به زمانی که اینجا بودم چمن فولادشهر خیلی متفاوت است، نمی‌دانم چه اتفاقی برای زمین افتاده است. زمان سرمربیگری من چمن فولادشهر بهتر از زمین آزادی بود، این زمین برای تیم تارتار بیشتر به تیم حریف کمک می‌کند.

کد خبر 550761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.