کسر هفت امتیاز از گل‌گهر به خاطر حضور من است!

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: امیدوارم حق به حق‌دار برسد و هفت امتیاز به تیم ما برگردد تا بازیکنان هم از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کنند. این اتفاق ظلمی بود که در حق مجموعه گل‌گهر شد و در تاریخ فوتبال بی‌سابقه است و شاید به خاطر حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر رخ داده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیم پرشورها است، چندین سال در این تیم حضور داشتم، فراز و نشیب زیاد داشتیم اما در نهایت خاطرات خوبی را با مردم آذربایجان رقم زدیم. بازی فردا به خاطر شرایط آب و هوایی سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: بر روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کردیم ولی نشاط تیمی برنگشته است، از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه مشکلاتی که به خاطر کسر امتیاز داریم، تلاش می‌کنند. در جام حذفی بازی خوبی انجام دادیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و حذف شدیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر با بیان اینکه اگر هفت امتیاز برگردد مدعی اول قهرمانی خواهیم بود، تصریح کرد: امیدوارم حق به حق‌دار برسد و هفت امتیاز به تیم ما برگردد تا بازیکنان هم از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کنند. این اتفاق ظلمی بود که در حق مجموعه گل‌گهر شد و در تاریخ فوتبال بی‌سابقه است که شاید به خاطر حضور قلعه‌نویی در گل‌گهر رخ داده باشد.

قلعه‌نویی اضافه کرد: تا لحظه آخر مبارزه می‌کنیم تا در جدول به شرایط خوبی برسیم. امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه دهیم و با سه امتیاز برگردیم زیرا به این سه امتیاز نیاز داریم. فعلاً تیم در عالم برزخ قرار دارد.

کد خبر 550474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.