آغاز جریان خدمت در  نجف‌آباد با افتتاح پروژه «خانه کتاب»

شهردار نجف‌آباد گفت: پروژه فرهنگی، مشارکتی خانه کتاب به عنوان نخستین پروژه شهرداری این شهر با شعار «جریان خدمت» افتتاح شد.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به انتخاب شعار شهرداری نجف‌آباد در این دوره از مدیریت شهری اظهار کرد: بسته خدمات شهرداری نجف‌آباد در این دوره برای ارائه خدمات به شهروندان با شعار «جریان خدمت» تدوین شده است.

وی افزود: تمام فعالیت‌های عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری و فرهنگی شهرداری نجف‌آباد با استفاده از شعار جریان خدمت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری خواهد شد.

شهردار نجف‌آباد تصریح کرد: هدف از انتخاب این شعار، یکپارچه‌سازی همه فعالیت‌های جهادی شهرداری نجف‌آباد به منزله یک جریان و یک حرکت منظم و هماهنگ در خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی در زمینه همه اقدامات شهرداری نجف‌آباد از این پس با کلیدواژه جریان خدمت انجام خواهد شد تا بتوان برای شهر نجف‌آباد از این کلید واژه به برندی دائمی رسید.

امامی پروژه فرهنگی، مشارکتی خانه کتاب را نخستین پروژه با شعار جریان خدمت اعلام کرد و افزود: برای این امر سعی داریم با اقدامات زیرساختی که در دستور کار داریم نجف‌آباد را به عنوان پایتخت کتاب کشور معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه خانه کتاب نجف‌آباد با حضور مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، امام جمعه نجف‌آباد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نجف‌آباد و چند نفر از مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

کد خبر 549998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.