تحلیل تکنیکال سولانا+ نمودار و قیمت ارز Solana

در صورتی که کمی روند بازار بهبود یابد شاهد سیگنال دهی اندیکاتور MACD خواهیم بود، و ورود معامله گران به این رمز ارز بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساختار اصلاحی موج ۴ تکمیل شده است و از لحاظ زمانی نیز ۱۲۱ روز را طی کرده است در حالی که ساختار اصلاحی موج ۲ محدوده ۷۳ روز بوده است و لذا در همین نقاط احتمال تغییر روند سولانا را خواهیم داد البته در صورت از دست دادن کف که در تصویر مشخص شده است تحلیل نقض می‌شود.

تحلیل تکنیکال سولانا+ نمودار و قیمت ارز Solana

در صورتی که کمی روند بازار بهبود یابد شاهد سیگنال دهی اندیکاتور MACD خواهیم بود و ورود معامله گران به این رمز ارز بیشتر خواهد شد. پیش بینی شکل گیری یک موج ۵ برای رمز ارز سولانا را وجود دارد البته موج بزرگی نخواهد بود به علت اینکه موج ۱ بسط یافته شده است.

اخبار مربوط به ارز دیجیتال سولانا

سرمایه‌گذاری گسترده قهرمان سابق بوکس جهان در سولانا

مایک تایسون، قهرمان سابق بوکس سنگین‌وزن جهان، در توئیتر اعلام کرد سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در سولانا انجام داده است. تایسون در توییت خود تصویر یک توکن غیرمثلی عرضه شده در بستر سولانا را هم قرار داد. این ورزشکار آمریکایی در سپتامبر سال گذشته از طرفداران پرسیده بود بیت اتریوم و سولانا کدام یک را انتخاب کند. او در ماه ژوئن هم نظرسنجی مشابهی را برای بیت کوین و اتریوم برگزار کرده بود.

کد خبر 548605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.