نتایج هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های گیتی پسند، سپاهان، کراپ الوند، سن ایچ و فرش آرا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه شنبه _۲۱ دی ماه_ هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار به پایان رسید.

تیم فوتسال گیتی پسند در اصفهان میزبان فولادزرند بود که با نتیجه هفت و بر سه این تیم را شکست داد و با ۴۳ امتیاز صدر نشینی خود را تثبیت کرد و فولادزرند هم ۱۹ امتیاز در رده نهم جای گرفت. گل‌های گیتی پسند را مسعود یوسف، علی وفایی، فرهاد توکلی، مهدی کریمی، علی اصغر حسن زاده، احمدعباسی، طاها مرتضوی و گل‌های فولاد زرند را امین نصرالله زاده و کامبیز گمرکی به ثمر رساندند.

تیم فوتسال فردوس قم مقابل کراپ الوند صف آرایی کرد که با نتیجه چهار بر سه از این تیم شکست خورد و با ۱۹ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و کراپ الوند هم با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سن ایچ در رده چهارم جای گرفت. گل‌های فردوس قم را سعید قلندری، مسعودعباسی، شهاب بشری و گل‌های کراپ الوند را مسلم اولادقباد، مهدی جاوید، حمیدرضا ره انجام و محمد شجری به ثمر رساندند.

تیم فوتسال شهروند ساری به مصاف چیپس کامل مشهد رفت که دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند، دو گل ساری را بهنام فعال وارد دروازه چیپس کامل کرد و گل‌های چیپس کامل را محمدرضا پیکانی و محسن باغیشنی به ثمر رساندند. شهروند ساری با ۱۰ امتیاز در رده سیزدهم و چیپس کامل با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت مقابل سن ایچ ساوه قرار گرفت که با نتیجه پر گل هفت بر سه از این تیم شکست خورد و با ۱۷ امتیاز در رده دهم جای گرفت، سن ایچ هم با ۳۷ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

تیم فوتسال را شهر ری مقابل فرش آرای مشهد صف آرایی کرد که با نتیجه سه بر دو از این تیم شکست خورد. گل‌های این دیدار را حسن احمدی، الیاس براتی برای راگا و امیرحسین داودی برای فرش آرا به ثمر رساندند. شهر ری با این باخت ۱۵ امتیازه شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت، فرش آرا هم با ۲۱ امتیاز در رده ششم جای گرفت.

تیم فوتسال مس سونگون میزبان سپاهان بود که با نتیجه سه بر دو بازی را به این تیم واگذار کرد مس با ۳۹ امتیاز در رده دوم باقی ماند و سپاهان با ۲۰ امتیاز در رده هفتم جای گرفت. گل‌های این دیدار را محمدحسین درخشانی برای مس و رضا آبگون، میلادچراغی، امیرخون جهان برای سپاهان به ثمر رساندند.

تیم فوتسال حفاری اهواز مقابل مقاومت البرز به میدان رفت که به نتیجه سه بر دو از این تیم شکست خورد. حفاری با ۷ امتیاز در قعر جدول باقی ماند و مقاومت با ۳۴ امتیاز در رده پنج جای گرفت.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته هفدهم به شرح زیر است:

نتایج هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 548151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.