ریل‌های متروکه با مصوبه سفر هیئت دولت جمع‌آوری می‌شود

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: جمع‌آوری ریل‌های متروکه از مصوبات سفر هیئت دولت به این کلانشهر بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، محمود مسگری اظهار کرد: یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به قم را تعیین تکلیف مونوریل و ریل متروکه در این شهر بود که مدیریت جمع‌آوری ریل متروکه را به شهرداری واگذار کرده‌اند، اما باید معوضی در پردیسان برای آن در نظر گرفته شود.

وی جایگزینی مونوریل به‌جای خط دو مترو را نیازمند بررسی دقیق و کارشناسی دانست و تصریح کرد: در مورد مونوریل برای جلوگیری از آسیب‌های جدید و تکرار آسیب‌های گذشته، باید کار کارشناسی دقیقی انجام‌شده و تمام مصوبات پیشین موردبازنگری قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی، افزود: قراردادهای بخش خصوصی باید به‌روزرسانی شده و مشکلات و معضلات آن‌ها موردبررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد.

وی عدم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) را به‌عنوان نمونه موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: باوجود گذشت چند سال از این پروژه‌ها تنها ۱۰ درصد پیشرفت داشته که باید آسیب‌شناسی شود.

مسگری تأکید رئیس‌جمهور برای تکمیل فرودگاه را یادآور شد و گفت: در صورت راه‌اندازی فرودگاه به‌عنوان مهم‌ترین زیرساخت گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر چند برابر شده و نیاز داریم قراردادها بازنگری شده و مشکلات آن‌ها رفع شود.

کد خبر 547995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.