تجلیل از ستارگان ورزش اصفهان

در ویژه‌برنامه "شبی با قهرمانان" از مدال‌آوران ورزشی و بازیکنان و کادر فنی دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین منوچهر مهروی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: به نمایندگی از همکاران در شورای ششم شهر اصفهان در خدمت شما هستم. تاکید ویژه در شورای ششم بر اعتلای فرهنگ و توسعه ورزش برای تأمین سلامت مردم است؛ افتخار می‌کنیم که حامی ورزش شهر، شهرستان و استان خود باشیم و از کسانی حمایت کنیم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های بین‌الملل به اهتزاز درآورده‌اند.

وی افزود: ان‌شاءالله در سال ۱۴۰۱ خبرهای خوشی از موفقیت‌های ورزشکاران ایران و اصفهان بشنویم و بتوانیم در حدود قوانین و تا آنجا که در توان ما باشد در این زمینه انجام وظیفه کنیم.

طرفدار سپاهان بوده‌ام و در عین حال به ذوب آهن نیز علاقه داشته‌ام

در ادامه این مراسم علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان اظهار کرد: حضور در جمع شما سعادت بود، به خصوص مهمان ارامنه که سال جدید میلادی را به آنها تبریک می‌گویم؛ امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشید.

وی ادامه داد: ارزش هر شهری به سرمایه‌های آن است و یکی از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی هر شهر، قهرمانان و ورزشکاران آن شهر هستند؛ خوشبختانه شهر اصفهان به خاطر وجود باشگاه‌های بزرگی مثل ذوب‌آهن و سپاهان، از لحاظ ورزشی غنی است و امیدوارم بتوانیم این سرمایه را در شهر تقویت کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: همیشه طرفدار سپاهان بوده‌ام و در عین حال به ذوب‌آهن نیز علاقه داشته‌ام؛ آقای نویدکیا غم و شادی ما به شما گره خورده و در این دوره به قهرمانی سپاهان در لیگ برتر دل بسته‌ایم؛ ان‌شاءالله روی ریل پیروز پیش بروید.

همچنین مجتبی شاهمرادی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران می‌توانند با ایجاد شور و نشاط به تحقق شعار اصفهان شهر زندگی کمک کنند.

وی اظهار کرد: وجود اسطوره‌های ورزشی باعث می‌شود بتوانیم نظر نسل بعدی را به خود جلب کنیم.

شاهمرادی خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت شهردار اصفهان بتوانیم قدم‌های مهمی در زمینه حمایت از ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برداریم.

محمدرضا، ساکت مدیرعامل سپاهان، نیز در این مراسم با تبریک سال نو میلادی، گفت: شبی با قهرمانان ابتکاری ارزشمند از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بود.

امیدوارم در سال نو میلادی قهرمان لیگ برتر و آسیا شویم

گئورگی گولسیانی، مدافع سپاهان گفت: پنج سال است در اصفهان زندگی می‌کنم؛ آرزوی سلامتی مردم اصفهان و ایران را دارم. امیدوارم سال آینده میلادی سال خوبی باشد و قهرمان لیگ و آسیا شویم.

میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان درباره حضورش در این مراسم، گفت: باعث افتخار هست که اینجا هستم و از صمیم قلب از کسانی که این مراسم را برپا کردند، تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: خاطرات خیلی خوبی از شهر اصفهان دارم و تنها چیز مهم برای من این است که قهرمانی لیگ را با سپاهان به دست آوریم.

رسول معتمدی، ملی پوش وزنه‌برداری و باشگاه ذوب آهن نیز با بیان اینکه افتخارات ورزشی باعث شادی مردم می‌شود، عنوان کرد: این افتخار نصیبم شد که در سال ۲۰۲۱ بهترین وزنه بردار جهان در دسته ۱۰۲ کیلوگرم شوم و چند هفته قبل نیز در مسابقات قهرمانی جهان مدال طلا را برای استان اصفهان و ایران به‌دست آوردم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم قهرمانان و پیشکسوتان ورزش اصفهان به همراه بازیکنان و مربیان خارجی تیم فوتبال سپاهان حضور داشتند. محرم نوید کیا، میگوئل تکسیرا، کریستوفر کنت، گئورگی گولسیانی، علیرضا مختاری، یکتا جمالی، رسول معتمدی، آنیا هوسپیان، مانیا شاه‌جهانیان، رسول جزینی، محسن نصر اصفهانی و ابراهیم مؤمنی از دیگر میهمانان این برنامه بودند.

کد خبر 547700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.