شهردار گرگان: مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی کاهش یافت

شهردار گرگان از کاهش محسوس مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی از سوی شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی در سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر به فرایند اجرای سازه میدان ورودی گرگان اشاره و اظهار کرد: فراخوان طراحی المان میدان بسیج آماده شده و اکنون مراحل اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مستمری از تجهیزات و سازه‌های شهری صورت می‌گیرد، افزود: بخشی از نابسامانی‌هایی که در تجهیزات شهرداری وجود دارد مربوط به مسائل حقوقی است که در حال پیگیری رفع آن هستیم.

شهردار گرگان با تاکید بر تسریع در فرایند خدمت رسانی، تصریح کرد: در حوزه خدمات رسانی شهرسازی، مدت زمان فرایند اداری صدور پروانه‌های ساختمانی به یک هفته کاهش یافته که حاصل تلاش همکاران سخت‌کوش ما در شهرداری بوده است.

سبطی ادامه داد: این کاهش مدت در حالی صورت گرفته که پیش تر این فرایند بین دو تا چهار ماه به طول می‌انجامید.

وی به فرایند هوشمندسازی راه‌های ارتباطی سنتی اشاره و با بیان اینکه طرح شهرداری بدون کاغذ را آغاز کرده‌ایم و برنامه ریزی آن در حوزه فناوری اطلاعات در حال انجام است، در خصوص واگذاری پارک جنگلی النگدره نیز گفت: موضوع واگذاری النگدره بر اساس وظیفه صیانت از حقوق شهرداری انجام شد و اکنون تعاملات ما با اداره کل منابع طبیعی استان بسیار خوب است و همکاری‌های لازم را باهم داریم.

کد خبر 547669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.