بهره برداری از جاده کاشان - بادرود به صورت چهار خطه

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره برداری جاده کاشان - بادرود به صورت چهار خطه تا پایان سال خبر داد.

بهزاد شاهسوندی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست با جواد نایینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل در گفت و گو با ایمنا، در خصوص جاده کاشان- بادرود اظهار کرد: طول جاده کاشان - بادرود ۵۲ کیلومتر است که ۱۸ کیلومتر این جاده سال‌های گذشته در حوزه شهرستان نطنز به بهره‌برداری رسیده بود و ۲۶ کیلومتر از این محور نیز سال گذشته با یک لایه آسفالت از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اجرا شده بود.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون با تخصیص ۵۲ میلیارد تومان اعتبار شانه‌سازی، اجرای لایه دوم آسفالت و ایمن‌سازی این محور در حال انجام است و ۸ کیلومتر باقیمانده آن نیز از سوی پیمانکار تا پایان سال جاری به صورت چهار خطه به بهره‌برداری می‌رسد.

شاهسوندی در خصوص جاده کاشان - بزرک افزود: طول این محور ۶۹ کیلومتر است که برای اجرای آن ۳۵ میلیارد تومان قرارداد انعقاد شده است.

به گفته وی، پیش‌تر تا سه راه سوک چم جاده کاشان – بزرک اجرا شده بود و هم‌اکنون مناقصه ۲۵ کیلومتر از این جاده تا سعدآباد برای انتخاب پیمانکار برگزار شده که در صورت اختصاص قیر، ۱۰ کیلومتر آن تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود عملیات طراحی و مطالعات باند دوم جاده کاشان - قم نیز انجام و به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است و هم اکنون پیگیر تخصیص اعتبار برای آن هستیم در صورت تخصیص بودجه عملیات آن اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال پیگیری اختصاص ردیف ملی برای جاده ابوزیدآباد – کاشان در مجلس شورای اسلامی هستیم، ادامه داد: ابنیه فنی و روکش آسفالت این طرح باقیمانده که با پیمانکار رایزنی شده تا پایان ماه جاری اجرای آن آغاز شود.

شاهسوندی طول جاده کنارگذر آران و بیدگل را ۴۳ کیلومتر بیان و اضافه کرد: این طرح از پل دارالسلام کاشان شروع و قبل از شهر مشکات به جاده کاشان - قم متصل می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۸ کیلومتر از جاده کنارگذر آران و بیدگل روکش آسفالت شده و بخشی از آن زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: بخشی از بقیه کنارگذر آران و بیدگل نیاز به آزادسازی داشت که انجام و بازگشایی شده است.
به گفته وی، در جاده کنارگذر آران و بیدگل ساخت چند تقاطع غیر هم‌سطح باقیمانده که کار مطالعاتی آنها انجام و پیگیر هستیم تا در صورت تأمین اعتبار طی سال‌های آینده در چند مقطع مرحله به مرحله به بهره‌برداری برسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص جاده ابوزیدآباد - کاشان، خاطر نشان کرد: محور روستای فخره به کاشان در این محور به طول ۴.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته و عملیات راه‌سازی آن انجام شده است.

به گزارش ایمنا؛ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برای بررسی مشکلات جاده‌ای منطقه کاشان به دعوت نماینده ویژه رئیس مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل روز سه شنبه به کاشان سفر کرده بود که در خانه ملت کاشان با شهرداران و مسئولان منطقه به بررسی آنها پرداختند.

کد خبر 546605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.