نامگذاری بلواری در لوندویل به نام شهید سلیمانی

شهردار لوندویل از نامگذاری یکی از بلوارهای اصلی این شهر به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

نعمت یاورپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با فرار رسیدن دومین سالگرد شهید سلیمانی، اعضای شورای اسلامی شهر لوندویل با تشکیل جلسه‌ای، به اتفاق آرا نامگذاری بلوار ترانزیتی مقابل شهرداری لوندویل در مسیر جاده رشت - آستارا به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تصویب کردند.

وی با بیان اینکه تابلوی این مسیر نیز به نام شهید سلیمانی نصب می‌شود، هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: شهید قاسم سلیمانی اسوه مقاومت و پایداری بود و خدمات ارزنده‌ای را در دفاع از حریم اهل بیت (ع)، امنیت کشور و مردم منطقه انجام داد.

شهردار لوندویل با بیان اینکه شهید سلیمانی از چهره‌های محبوب و مورد علاقه همه مردم بود و باید زحمات و فداکاری‌های او را پاس بداریم. خاطرنشان کرد: نامگذاری بلوار به نام این شهید کمترین اقدامی است که مدیریت شهری لوندویل می‌تواند برای پاسداشت او و زنده نگهداشتن نام این مجاهد بزرگ و سردار اسلام انجام دهد.

یاورپور خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای والامقام اسلام از وظایف همگان است و شهرداری و شورای اسلامی شهر لوندویل در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 546225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.