دستگیری ۹ کارمند و ۲ کارچاق کن در شهرقدس

دادستان عمومی و انقلاب شهر قدس از دستگیری دو کارمند اداره صمت، سه کارمند فرمانداری، دو غیرکارمند حوزه معادن و دو کارچاق کن در ادارات خبر داد و گفت: در حوزه فضای سبز شهرداری نیز دو پرونده توسط پلیس و اداره اطلاعات تشکیل شده و تحقیقات و مبارزه با فساد اداری ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، کریم ولی پور اظهار کرد: در راستای مبارزه با فساد در دستگاه‌های اجرایی تاکنون سه نفر از کارمندان فرمانداری در دوره مدیریت دولت قبل به دلیل مشارکت در اختلاس و تضییع حقوق بیت المال بازداشت شدند.

وی افزود: همچنین دو نفر از کارمندان اداره صنعت، معدن و تجارت به اتهام اخذ رشوه، مشارکت در ارتشا و تضییع حقوق بیت المال دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قدس ادامه داد: در همین راستا دو نفر از افراد غیر کارمند حوزه معادن به اتهام پرداخت رشوه و برداشت بدون مجوز و غیرقانونی مواد معدنی دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری‌های شهرداری قدس تصریح کرد: در این اداره نیز دو پرونده در حوزه فضای سبز تشکیل شده که یک مورد در پلیس اطلاعات به دلیل تضییع حقوق بیت‌المال، اختلاس و اعمال نفوذ نزد مقامات، دستگیر شده و یک مورد دیگر در اداره اطلاعات به جهت اخذ و پرداخت رشوه بوده و تحقیقات و دستگیری‌ها در این بخش ادامه دارد.

ولی پور اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون دو نفر از کارچاق کن‌های ادارات نیز دستگیر شدند، برای چند نفر از کارمندان شهرداری و کارکنان فرمانداری که به صورت سازمان یافته جرایم انجام می‌دادند، کیفر خواست صادر شد و از کار تعلیق شدند.

منبع: رکنا

کد خبر 545615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.