ملت ایران چک سفید برای حمایت به هیچ کس نداده است

امام‌جمعه چادگان گفت: تا زمانی که مسئولین پای نظام و ارزش‌های انقلاب استوار بماند حمایتش می‌کنند و در غیر این صورت به زباله دان تاریخش می‌اندازند همان گونه که در فتنه ۸۸ ثابت کردند که در برابر حمایت از نظام و ولایت فقیه با هیچ‌کس تعارف ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید محمود بنی‌جمالی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تسلیت شهادت فاطمه (س) و قدردانی از مردم ولایتمدار و دستگاه‌های متولی امر در تشییع باشکوه کاروان شهدای گمنام در شهرستان چادگان، اظهار کرد: در سال ۱۳۸۸ ملت ایران در آزمون بزرگی به نام فتنه قرار گرفت که از خارج مرزها توسط ایادی استکبار با هدف سقوط نظام طراحی شده بود، اما ملت ایران هوشیارانه عمل و بساط فتنه جمع شد لذا این حماسه بزرگ به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

وی با اشاره به حوادث تلخ بعد از رحلت پیامبر (ص) در صدر اسلام که با فتنه جنگ جمل در دوران حضرت علی (ع) ایجاد و در برابر حضرت علی صف آرایی کردند، افزود: در فتنه سال ۸۸ نیز افرادی که روزی در نظام منصب داشتند و زمانی که دیدند از طریق قانون نمی‌توانند به جایی برسند در پازل دشمن همکاری و نظام را تا لبه پرتگاه کشاندند.

بنی‌جمالی گفت: ملت ایران چک سفید برای حمایت به هیچکس نداده است و تا زمانی که مسئولین پای نظام و ارزش‌های انقلاب استوار بماند حمایتش می‌کنند و در غیر این صورت به زباله دان تاریخش می‌اندازند همان گونه که در فتنه ۸۸ ثابت کردند که در برابر حمایت از نظام و ولایت فقیه با هیچکس تعارف ندارد.

وی با اشاره به ۱۳ دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی یک مکتب و دارای سه ویژگی شاخص اخلاص، تدبیر و شجاعت بود، سردار سلیمانی برای دیده شدن و ارتقای درجه کار نکرد، شجاعت وی توأم با عقلانیت و مرد میدان مبارزه با دشمنان بود.

امام‌جمعه چادگان افزود: سردار سلیمانی مدیری جهادی در بحران‌های مختلف و سرباز ولایت بود، یاور مظلومان عالم بود تا آنان را از چنگ مستکبران نجات دهد، دشمنان بداند با ترور سردار سلیمانی جبهه مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 545562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.