چادگان، فریدونشهر و تیران میزبان کاروان اهالی بهشت

شهرهای اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام در سومین روز از سفر خود بامداد پنجشنبه_ نهم دی‌ماه_ در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شهرستان‌های فریدونشهر و چادگان رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در این دو شهرستان پیچید.

کاروان اهالی بهشت به چادگان رسید

مسلم نبی مدیر کاروان «شهید کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهرستان چادگان رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان تیران حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان به سمت میدان شهدا در حال تشییع است و مردم شهرستان چادگان علی رغم هوای به شدت سرد و بارش برف به استقبال پیکر شهدای گمنام آمده‌اند.

کاروان اهالی بهشت به فریدونشهر رسید

ابراهیم امان‌اللهی مدیر کاروان «شهید خرازی» در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بامداد امروز کاروان شهدای گمنام «شهیدخرازی» به شهرستان فریدونشهر رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان برف انبار و تیران حرکت خواهد کرد.

وی افزود: حال و هوای عجیبی در میان مردم حاکم است و شاهد استقبال پرشوری از سوی مردم شهرستان‌های اصفهان بودیم.

مدیر کاروان شهید خرازی ادامه داد: هم اکنون کاروان «شهید خرازی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از میدان بسیج فریدونشهر تابلوار حاج قاسم سلیمانی در حال تشییع است.

استقبال بی‌نظیر مردم فریدونشهر از شهدای گمنام

عبدالرسول آقایی فرمانده سپاه فریدونشهر در گفت و کو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان فریدونشهرحدود ۱۲۳ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی افزود: مردم فریدونشهر امروز علی رغم سردی هوا و بارش برف ساعت‌ها منتظر کاروان اهالی بهشت بودند و استقبال بی‌نظیری ازپیکر شهدای گمنام داشتند.

کد خبر 545461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.