ترک عرضی خیابان بزرگمهر ارتباطی با موضوع فرونشست ندارد

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان گفت: ترک عرضی خیابان بزرگمهر مقابل بیمارستان صدوقی ارتباطی با موضوع فرونشست ندارد و به زودی اصلاح خواهد شد.

مسعود توکلی پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ترک عرضی مقابل بیمارستان صدوقی اظهار کرد: ترک مطرح شده جز درزهای انبساطی تونل زیر گذر شهید آقاخانی است و به هیچ عنوان بحث فرونشست یا مشکل سازه‌ای وجود ندارد و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی افزود: تعدادی از این درزها با مرور زمان عملکرد ۱۰۰ درصدی خود را از دست داده و نیاز به تعمیر دارد که طرح و برآورد مالی آن تهیه شده و در مرحله انتخاب پیمانکار توسط منطقه است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: ترک مطرح شده یکی از این درزهای انبساطی است که بواسطه شرایط هوایی در حداکثر عرض خود قرار گرفته و جز لیست درزهای تعمیری است که انشاالله در اسرع زمان اصلاح خواهد شد.

وی گفت: تونل و زیر گذر شهید آقاخانی به طول ۷۰۰ متر دارای ۲۱ عدد درز انبساطی در عرض تونل است که این درز دو طرف خیابان و رفیوژ وسط را در بر می‌گیرد، این درزهای انبساطی در زمستان به حداکثر فاصله می‌رسد و در تابستان به حداقل عرض درز تقلیل می‌یابد.

کد خبر 545444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.