ترکیب احتمالی سپاهان برابر پرسپولیس

شاگردان محرم نویدکیا در هفته دوازدهم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که زردپوشان اصفهانی هفته گذشته برابرپیکان شکست خوردند. شاگردان نویدکیا تلاش می‌کنند بعد از این باخت در هفته پیشین دوباره به روزهای اوج خود بازگردند. در آن سوی میدان تیم پرسپولیس توانست برابر ذوب آهن به پیروزی رسیده و آماده این دیدار در شهر اراک باشد.

کنت، گلر ثابت زردپوشان

کریستوفر کنت، گلر اتریشی سپاهان به احتمال فراوان درون دروازه زردپوشان خواهد ایستاد. او تا اینجای کار توانسته است عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. البته با توجه به تزلزل گاه به گاه مدافع این تیم دروازه زرد پوشان تهدید یا باز شده است.

پورقاز و دیگران

عزت‌الله پورقاز مدافع مرکزی زردپوشان برابر پرسپولیس خواهد بود. نفرات دیگر سپاهان در خط دفاع را گئورگی گولسیانی، امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر تشکیل می‌دهند. اسماعیلی‌فر تا این جای کار عملکرد مؤثری را از خود نشان داده و گلزن نیز ظاهر شده است. از سوی دیگر نور افکن نیز انگیزه‌های زیادی برای دیدار برابر پرسپولیس خواهد داشت.

خط میانی

محرم نویدکیا برای این دیدار در میانه میدان روی حضور مسعود ریگی، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده حساب ویژه‌ای باز کرده است. سه هافبک میانی سپاهان در دیدارهای قبلی نیز با یکدیگر کار کرده‌اند و هماهنگی زیادی در میدان دارند. در فصل جدید معمولاً مسعود ریگی نسبت به دو هافبک دیگر یک خط عقب‌تر کار می‌کند و احمدزاده و رفیعی پشت سر مهاجمان تیم قرار دارند. این در حالی است که سروش رفیعی برای این دیدار آماده حضور در بازی است و باید دید چه عملکردی خواهد داشت.

سه مهاجم در خط حمله

محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده سه مهاجم محرم نویدکیا برای این دیدار هستند. تیم سپاهان با ترکیب همیشگی خود یعنی ۳-۳-۴ بازی خواهند کرد و سعی می‌کنند در خط حمله بیشترین نفرات را در زمین حریف داشته باشند. این در حالی است که بازیکنی همچون محمدرضا خلعتبری نیز در نیمه دوم می‌تواند به جمع فورواردهای تیم اضافه شوند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر پرسپولیس

کریستوفر کنت، عزت‌الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده.

کد خبر 545081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.