بهره‌برداری از یوترن پل امام حسن مجتبی(ع) زنجان از بهار ۱۴۰۱

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: با حل مشکلات اصلی پروژه، یوترن پل امام حسن مجتبی(ع) بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا انصاری در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه‌های شهری با بیان اینکه پل امام حسن مجتبی (ع) سال ۹۷ کلنگ‌زنی شد و طی یک سال به بهره‌برداری رسید اظهار کرد: به جهت الزامات ترافیکی اجرای یوترن و دور برگردان این پل همزمان با اجرای خود پروژه احساس شد.

وی با تاکید بر اینکه از آن زمان تاکنون برای اجرای یوترن مشکلاتی چون معارضات و شرکت‌های خدمات‌رسان وجود داشت که حدود دو هفته پیش اجرای پروژه یوترن پل آغاز شده است، افزود: مسیر جنوبی پل امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه ماه و مسیر شمالی نیز به مدت یک ماه و نیم مسدود خواهد شد.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان گفت: در عملیات اجرایی پروژه و در انتهای یوترن بتن‌ریزی به صورت یکپارچه انجام شده است تا شاهد کاهش هزینه تعمیر و نگهداری باشیم و با توجه به اینکه در پل‌های سطح شهر اجرای گریتینگ موجب خسارت و کاهش طول عمر پروژه می‌شود در این پل قسمت انتهایی به صورت یکپارچه کار شده است.

وی ادامه داد: مراحل اجرای مسیر جنوبی آغاز شده و همزمان پروژه در حال اجراست و در مسیر شمالی نیز زیرسازی رمپ پروژه اجرا شده و درصددیم تا مسیر شمالی را مسدود نکنیم و مسیر اتوبان ۲۲ بهمن از زیر رمپ پروژه اتفاق بیفتد و در مسیر جنوبی هم این کار را انجام خواهیم داد.

انصاری خاطرنشان کرد: با اجرای بتن‌ریزی، اجرای سازه، احداث هند ریل، قرنیزها و روشنایی و زیرسازی پروژه به اتمام خواهد رسید ولی به دلیل برودت هوا امکان آسفالت‌ریزی در فصل زمستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه پل امام حسن مجتبی (ع) ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در بر داشته است، اضافه کرد: در اجرای یوترن نیز تاکنون پنج میلیارد تومان هزینه و برای اتمام آن نیز ۱۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 544630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.