ادامه تخفیف ویژه عوارض صدور پروانه تجاری دائم تا ۱۲ بهمن

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد از تخفیف ویژه پرداخت‌های نقدی صدور پروانه تجاری دائم تا ۱۲ بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمود برهانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر، عوارضی که بر افزایش ارزش بهره‌برداری اعیان املاک در نظر گرفته می‌شود، در صورت داشتن سابقه دریافت پروانه تجاری موقت تا سقف ۳۵ درصد مشمول تخفیف می‌شود که این مصوبه تا ۱۲ بهمن ادامه دارد.

وی با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری کشور در خصوص لغو مصوبه صدور پروانه‌های بهره‌برداری موقت شهرداری، ادامه داد: تنظیم و ارسال این طرح از سوی شورای اسلامی شهر، با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان و به منظور حمایت از کسب و کار و اقتصاد شهری صورت گرفته است.

مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد با اشاره به جزئیات این مصوبه، افزود: تخفیف فیش‌های صادره تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان مشمول ۳۵ درصد تخفیف، ۲۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان به میزان ۳۰ درصد و فیش‌های بیشتر از یک میلیارد تومان شامل ۲۵ درصد تخفیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه استفاده از تخفیفات مورد اشاره در این مصوبه صرفاً شامل املاکی خواهد شد که پیش از این از پروانه بهره‌برداری (تجاری) موقت استفاده کردند، گفت: مهلت استفاده از تخفیفات مذکور تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ادامه دارد.

کد خبر 544208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.