عصرانه خبری شهرهای ایران در اول دی‌ماه

در این بسته خبری از آبیاری ۱۰ هکتار فضای سبز زرند تا آغاز کاشت نشا گل در خرمشهر و آماده‌باش نیروهای شهرداری اسلامشهر در آستانه فصل سرما را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز کاشت نشاء گل در معابر خرمشهر

کاشت نشاء گل در میادین و معابر سطح شهر با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری توسط سازمان فضای سبز شهرداری خرمشهر آغاز شد.

رفع معضل پسماند، اولویت اصلی خدمات شهری بیرجند

موسی میرزایی، معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما در حوزه خدمات شهری رفع معضل پسماند است و در این راه از ایده‌های نوین و کارشناسی شده بهره خواهیم گرفت تا در نهایت به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

آبیاری تحت فشار ۱۰ هکتار از فضای سبز بلوار یادگار امام زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند از آغاز عملیات لوله گذاری در کمربند سبز بلوار یادگار امام خبر داد و افزود: این طرح به منظور تغییر روش آبیاری غرقابی به آبیاری تحت فشار اجرایی خواهد شد.

ساماندهی ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری شهرکرد

محمدرضا محمدیان، معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: دستگاه ماشین‌آلات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر مرکز چهارمحال و بختیاری ساماندهی و بسیج شده است.

معرفی شهردار جدید میاندوآب

بابک قدیمی" به عنوان شهردار جدید میاندوآب حکم خود را که از سوی استاندار آذربایجان‌غربی صادر شده است، دریافت و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

آماده‌باش کلیه نیروها و تجهیزات شهرداری اسلامشهر برای مقابله با بارش‌های زمستانه

محسن حمیدی، شهردار اسلامشهر علاوه بر آماده‌باش کلیه نیروها و تجهیزات زمستانه سازمان مدیریت پسماند، بر موضوع انجام پیگیری‌های لازم جهت تحقق درآمد برابر با بودجه مصوب در خصوص املاک، برای اجرای پروژه‌های کلان اعم از مترو و کمربندی شمالی نیز تاکید کرد.

آسفالت ۲۷ هزار متر مربع آسفالت از معابر قزوین

جمشید آقاجانی، معاون عمرانی منطقه یک شهرداری قزوین گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۲۷ هزار متر مربع از معابر منطقه یک آسفالت، لکه گیری و مرمت شده است.

آماده‌سازی رفسنجان برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان از فضاسازی عمومی شهر برای برپایی دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

نوسازی ۱۰۰ تاکسی درون‌شهری کاشمر

حسین گنجی، سرپرست شهرداری کاشمر با اشاره به توقف پنج ساله طرح نوسازی تاکسی‌های درون شهری گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ۶۰ دستگاه تاکسی درون‌شهری، ۳۰ دستگاه خودرو تلفن بی‌سیم و ۱۰ دستگاه خودرو آژانس این شهر با پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی نوسازی شد.

کد خبر 543763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.