راه‌اندازی میز هوشمندسازی در شهرداری اصفهان

مشاور و دستیار شهردار اصفهان در امور هوشمندسازی گفت: یکی از موضوعات مهم این دوره مدیریت شهری توجه ویژه به رضایت شهروندان از خدمات الکترونیکی و هوشمند است.

همایون یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که هوشمندسازی از ضروریات زندگی آسان است، البته اگر در مسیر هوشمندسازی به درستی حرکت نکنیم، نمی‌توان آسایش و آرامش بیشتری برای شهروندان ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در این راستا در دوره جدید مدیریت شهری اصفهان، میز هوشمندسازی با تاکید شهردار جهت پیشرفت سریع‌تر و اثر بخش‌تر این حرکت با هماهنگی و یکپارچگی امور مرتبط با این موضوع ایجاد شد، در این راستا قرار است که فعالیت‌ها و پروژه‌های مهم توسعه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی به صورت هفتگی رصد، پیگیری و حمایت شود تا در انتهای دوره مدیریت شهری به شرایط قابل قبول و مطلوبی دست پیدا کنیم.

مشاور و دستیار شهردار در امور هوشمندسازی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم این دوره مدیریت شهری توجه ویژه به رضایت شهروندان از خدمات الکترونیکی و هوشمند است، یادآور شد: در گذشته خدماتی وجود داشته است، اما به هر دلیل شاهد استفاده کم از آن هستیم که باید آسیب‌شناسی شود.

وی خاطرنشان کرد: با این آسیب‌شناسی قدم‌هایی برای بهبود کیفیت و کمیت خدمات برداشته می‌شود تا میزان رضایت و استفاده شهروندان از این خدمات شهری افزایش پیدا کند؛ در این راستا میزان تردد در شهر کاهش و به دنبال آن شاهد بهبود هوای شهر اصفهان خواهیم بود.

کد خبر 543418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.