دیدار چمران و قالیباف با موضوع بودجه ملی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این هفته با رئیس مجلس شورای اسلامی جهت بازنگری و اصلاح در لایحه بودجه ۱۴۰۱ برای اصلاح کمک‌ها به شهرداری‌ها دیدار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران پیش از آغاز صحن علنی جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بودجه سال آینده کشور و حذف کمک‌های دولتی به شهرداری‌ها، اظهار کرد: آنچه که اصرار داریم و آنچه که قول داده بودند و آنچه که اصلاح کرده بودند با آنچه که به مجلس رفت متفاوت است.

وی افزود: به نظر می‌رسد موارد زیادی در خصوص بودجه که در جلسه گذشته نیز مطرح شد، نادیده گرفته شده و فکر نمی‌کنند از کجا و چگونه بحث آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک می‌خواهد حل شود؛ این موارد خود به خود حل نمی‌شود، کار علمی این است که وسایل حمل و نقل را آماده کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای رفت و آمد نیاز به اتوبوس، واگن مترو، تاکسی یا خودروی سواری است، اما در حال حاضر اکثر افراد از خودروی سواری استفاده می‌کنند و تا وقتی شرایط به همین منوال پیش رود، آلودگی هوا را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: در هفته جاری جلسه‌ای با رئیس مجلس شورای اسلامی و اوایل هفته آینده جلسه‌ای با فراکسیون شهری خواهیم داشت داریم؛ شب گذشته نیز با «مخبر» معاون اول رئیس جمهور جلسه داشتیم و مباحث بودجه در آن مطرح شد.

چمران در خصوص بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران نیز گفت: بودجه سال آینده در زمان مقرر به شورا ارائه می‌شود و ما نیز یک ماه فرصت برای بررسی داریم و تلاش می‌شود تا ۱۵ بهمن‌ماه بررسی بودجه سال آینده به اتمام برسد.

کد خبر 543408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.