۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
کمالوند: مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: دو برابر تیم تراکتور پاس کاری کردیم، اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. تیم ما خوب بازی می‌کند ولی عواملی که متعدد بودند، باعث شده نتایجی که در خور تیم است را کسب نکنیم. امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم و در نتیجه‌گیری هم موفق باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فراز کمالوند پس از شکست مقابل تراکتور در کنفرانس خبری اظهار کرد: بازی خوبی بود، اما نتیجه آن با چیزی که داخل زمین انجام شد تفاوت‌های زیادی داشت. مستحق شکست نبودیم، در نیمه اول روی یک اوت دستی غافلگیر شدیم و گل اول تراکتور به ثمر رسید. بعد از گل اول تا وقت‌های تلف شده نیمه دوم به دنبال جبران گل خورده بودیم و بازی را کاملاً در اختیار داشتیم، باخت یک بر صفر یا دو بر صفر برای ما تفاوتی نداشت.

وی ادامه داد: دو برابر تیم تراکتور پاس کاری کردیم، اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. تیم ما خوب بازی می‌کند ولی عواملی که متعدد بودند، باعث شده نتایجی که در خور تیم است را کسب نکنیم. امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم و در نتیجه‌گیری هم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه پیش بینی کرده بودیم یکی از راه‌های گلزنی تراکتور از راه شوت‌های دور است: تصریح کرد: روی این موضوع کار کردیم ولی بازیکنانم غافلگیر شدند. نتیجه بازی چیزی که رخ داد نبود و می‌توانستیم نتیجه دیگری کسب کنیم.

کمالوند در خصوص جدایی از تراکتور، خاطر نشان کرد: در یک جمله می‌توانم بگویم که شرایط خوب نبود، امیدوارم تراکتور در ادامه کار موفق باشد. تمام انرژی خودم را روی تیم نفت مسجدسلیمان گذاشتم ولی در هفته‌های گذشته از عوامل غیرفنی لطمه خوردیم و حداقل شش الی هفت امتیاز را به این شکل از دست دادیم که از لحاظ روحی هم روی تیم ما تأثیر گذاشته است ولی کیفیت فنی بازیکنان ما امروز خوب بود. امیدوارم هر دو تیم به آنچه که استحقاقش را دارند برسند.

کد خبر 542197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.