امروز در جلسه دولت، از مصائب صنایع‌دستی گفتم

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره مشکلات حوزه صنایع‌دستی، گفت: قرار شد با وزیران فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بیمه هنرمندان صنایع‌دستی هماهنگی کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از دستور رئیس‌جمهوری با اشاره به جلسه هیأت در روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه، در پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

"امروز در جلسه دولت، از مصائب حوزه صنایع‌دستی کشور گفتم و (آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی) رئیس‌جمهوری محترم هم ضمن تأیید، دستورات موکدی صادر کردند.

قرار شد با آقایان حجت‌الله عبدالملکی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) وزرای محترم در مورد ⁧‫بیمه‌‬⁩ آنان هماهنگی کنم. "

به گزارش ایمنا، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اواخر هفته گذشته (۱۸ و ۱۹ آذر) در سفر دو روزه به اصفهان ضمن بازدید از سرای هنرمندان و کارگاه‌های تولید و فروش صنایع‌دستی هنرهای سنتی واقع در بازارچه حسن‌آباد و دیدار با هنرمندان آن، درباره مشکلات صنفی، تأمین مواد اولیه و بیمه آنان گفت‌وگو کرد و پیگیری مسائل و مشکلات این حوزه را نوید داد.

کد خبر 542156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.