استقبال کمیته بانوان شورا از نظرات و ایده‌های زنان شهر

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمیته بانوان شورای ششم از نظرات، ایده‌ها و همکاری زنان شهر استقبال می‌کند.

فرزانه کلاهدوزان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به جایگاهی که برای بانوان در جمهوری اسلامی متصور است، شورای ششم نیز از این دیدگاه پیروی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای ششم کمیته ویژه بانوان و خانواده تشکیل شده است، تصریح کرد: با توجه به نقش خانواده محوری مد نظر شورای اسلامی شهر، در این کمیته نشست‌های تخصصی با نمایندگان دستگاه‌ها و نمایندگان بانوان شاغل در شهرداری برگزار شده تا در جریان دیدگاه‌ها و نظرات این قشر از جامعه قرار گیریم.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: کمیته بانوان شورا از نظرات، ایده‌ها و همکاری زنان شهر استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته بانوان تاکنون جلساتی را با ان. جی. اوها، خیران، هنرمندان و ورزشکاران برگزار کرده است، ادامه داد: در آینده نزدیک کمیته‌های تخصصی را نیز با محوریت ان. جی. اوها و تسهیلگری شورا تشکیل خواهیم داد.

کلاهدوزان گفت: با توجه به اهمیت نقش منابع انسانی در فرآیند توسعه پایدار و اینکه زنان و مردان با هم منابع انسانی سازمان‌ها را می‌سازند، می‌توان گفت که زنان در افزایش بهره‌وری و توسعه اجتماعی و اقتصادی کشورها نقشی بنیادی دارند.

وی تصریح کرد: اگر چه در سال‌های اخیر زنان بیشتری در بازار کار حضور پیدا کرده و از نظر کمی تعداد آنها افزایش پیدا کرده، اما باید به این موضوع توجه شود که مشارکت زنان در مدیریت شهری، شاخصی مهم در فرآیند توسعه پایدار جامعه محسوب می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برای استفاده از زنان در سطوح مدیریت و تصمیم گیری، شرایطی باید فراهم شود تا بتوانند توانایی‌های خود را بشناسانند.

کد خبر 542128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.