عجیب‌ترین محصولات سال ۲۰۲۱ میلادی

عجیب‌ترین محصولات سال ۲۰۲۱ میلادی شامل کیف هواپیمایی ۳۹ هزار دلاری لویی ویتون یا یک مجسمه مضحک ۱۸ هزار دلاری می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گاهی اوقات افراد پول خود را برای خرید محصولات عجیب هزینه می‌کنند؛ این محصولات شامل کفش کراکس پاشنه بلند یا کلکسیون مانالوریان توماس می‌شود. دو محصول ذکر شده در مقایسه با تخت پهپاد سفارشی ۲۵ هزار دلاری اجناس معقولانه‌ای است؛ تخت ذکر شده جالب به نظر می‌رسد، اما حتی پرواز نمی‌کند. دیگر محصولات عجیب غریب سال ۲۰۲۱ میلادی کیف هواپیمایی ۳۹ هزار دلاری لویی ویتون یا مجسمه مضحک ۱۸ هزار دلاری است.

ماسک‌های صورت واقع‌گرایانه نیز جز محصولات عجیب و غریب سال ۲۰۲۱ میلادی است که با زدن آنها به صورت خود کاملاً شبیه به یک شخص دیگر می‌شوید، این ماسک‌ها توسط یک هنرمند ژاپنی طراحی شده‌اند. یک آیفون X سفارشی نیز با قیمت ۸۶ هزار دلار در eBAY به فروش می‌رسد که حتی نمی‌توان با استفاده از آن‌ها تماسی برقرار کرد.

مجسمه غول پیکر دیوید هاسلهوف از انیمیشن باب اسفنجی شلوار مکعبی نیز جز عجیب‌ترین محصولات سال ۲۰۲۱ میلادی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، طرفداران سری بازی‌های پوکمن (Pokemon) ۲۵۰ دلار برای خرید یک بالشت زبان عجیب و غریب هزینه کرده‌اند. یک مجسمه کریستالی پیکاچو (Pickachu ) نیز در سال ۲۰۲۱ میلادی با قیمت ۲۶ هزار دلار به فروش رفت.

کد خبر 541463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.