پایان مرحله چهارم دور رفت لیگ‌برتر هندبال/روز پیروزی بالانشینان و بردهای میلی‌متری

مرحله چهارم رقابت‌های دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور پس از شش روز به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نخستین مسابقه آخرین روز برگزاری مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال، جدال جذاب و نزدیک ابتدایی بین رعد پدافند و نفت و گاز با فاصله‌ای میلی‌متری به‌سود آملی‌ها به پایان رسید.

در دیداری که از ساعت ۱۱:۴۵ برگزار شد، تیم رعد پدافند آمل تنها با یک اختلاف امتیاز و با نتیجه نزدیک ۳۰ بر ۲۹ تیم نفت و گاز گچساران را شکست داد.

در دومین دیدار امروز تیم نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون مانند بازی اول، تنها با یک اختلاف امتیاز بیشتر با نتیجه نزدیک ۳۰ بر ۲۹ زغال سنگ طبس را پیش رو برداشت.

این در حالیست که نیمه‌اول را کازرونی‌ها با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ برنده شدند اما در نیمه دوم بازی نزدیک و نفس‌گیر دنبال شد و این تجربه بالای بازیکنان نیروی‌زمینی بود که باعث شد محمدرضا رجبی با تیمش در صدر جدول باقی بماند و اختلافش را با سپاهان حفظ کند.

در دیدار سوم که از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه آغاز شد سپاهان‌نوین به مصاف پاس‌ناجا قم رفت.

در نیمه‌اول طلایی‌پوشان با ۸ گل اختلاف و برتری ۱۵ بر ۷ به استقبال نیمه‌دوم رفتند.

در نیمه‌دوم نیز سپاهان با بیشتر کردن اختلاف با پاس‌ناجا در نهایت ۳۳ بر ۲۱ این تیم را در خانه‌اش شکست داد و با کسب نهمین امتیاز از نهمین بازی خود به کارش در مرحله چهارم پایان داد.

در آخرین مسابقه روز پایانی دور چهارم، در یک دیدار تعیین‌کننده دیگر سپاهان اصفهان مقابل صنعت مس کرمان قرار گرفت، هندبالیست‌های فولاد سپاهان اصفهان با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ صنعت مس کرمان را شکست دادند و جایگاه‌شان در رده دوم جدول را قطعی کردند، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود حالا با ۱۶ امتیاز از ۹ دیدار تا اینجای فصل بهترین عملکرد را پس از نیروی‌زمینی داشته است.

لازم به ذکر است مرحله چهارم دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال ایران، از ۱۴ آذرماه از سر گرفته شد و پس از برگزاری بازی‌ها در شش روز تا ۱۹ آذرماه ادامه داشت و امشب، جمعه همزمان با اتمام بازی‌های نیم‌فصل لیگ سی و چهارم به پایان رسید.

جدول لیگ برتر در پایان نیم‌فصل اول و برگزاری ۹ هفته به شرح زیر است:

۱. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۱۸ امتیاز

۲. فولاد سپاهان اصفهان ۱۶ امتیاز

۳. ذوب‌آهن اصفهان ۱۲ امتیاز

۴. زغال سنگ طبس ۱۰ امتیاز

۵. فولاد سپاهان نوین اصفهان ۹ امتیاز

۶. نفت و گاز گچساران ۸ امتیاز

۷. صنعت مس کرمان ۸ امتیاز

۸. رعد پدافند آمل ۵ امتیاز

۹. ستارگان دشتستان ۴ امتیاز

۱۰. پاس ناجا قم صفر امتیاز

کد خبر 541021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.