نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های گیتی پسند، سپاهان، سن ایچ ساوه.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال امروز سه‌شنبه _ دوم آذرماه _ با برگزاری هفت دیدار به باپایان رسید.

تیم فوتسال فردوس قم و مقاومت البرز رو در روی هم قرار گرفتند که دو تیم به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند. فردوس قم با ۱۳ امتیاز در رده هشتم و مقاومت البرز با ۲۴ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

تیم فوتسال مس سونگون میزبان تیم حفاری خوزستان بود که با نتیجه پر گل شش بر یک این تیم را شکست داد و با ۲۶ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند، تیم حفاری خوزستان هم با ۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول جای گرفت.

تیم فوتسال سپاهان مقابل فرش آرا مشهد صف آرایی کرد که با پنج گل این تیم را شکست داد. سپاهان با این پیروزی ۱۲ امتیاز شد و در رده نهم جدول قرار گرفت، فرش آرای مشهد هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول جای گرفت.

تیم فوتسال شهروند ساری رو در روی راگا شهر ری به میدان رفت که با نتیجه چهار بر یک این تیم را شکست داد و با ۵ امتیاز در قعر جدول باقی ماند و راگاهم با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای گرفت.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد میزبان فولاد زرند بود که با نتیجه چهار بر سه به پیروزی رسید. چیپس کامل با ۱۴ امتیاز در رده هفتم و فولاد زرند با ۱۲ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال زندی بتن رو در روی گیتی پسند قرار گرفت که با نتیجه چهار بر پنج از این تیم شکست خورد. گیتی پسند با ۲۸ امتیاز صدر نشین باقی ماند و زندی بتن با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه رو در روی کراپ الوند به میدان رفت که با نتیجه شش بر پنج این تیم را از پیش رو برداشت و با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت، کراپ هم با ۲۱ امتیاز در رده چهارم جدول جای گرفت.

نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 537480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.