توقیف ۴۷۵ تاکسی و اتوبوس به‌دلیل تخلفات کرونایی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا شهبازی با اشاره به گذشت بیش از یک سال و نیم از شیوع کرونا در کشور، اظهار کرد: طی این مدت همواره حفظ سلامت رانندگان و مسافران ناوگان حمل و نقل درون شهری در اولویت کار ما بوده است.

وی افزود: از همان ابتدای شیوع بیماری شش اکیپ ضدعفونی به ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی کرمانشاه اختصاص پیدا کرد و ضدعفونی خودروها به صورت رایگان انجام می‌شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین جهت رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی طی این مدت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان در میان رانندگان تاکسی و اتوبوس ادامه داشته است.

شهبازی از توقیف ۴۷۵ دستگاه اتوبوس و تاکسی در ایام شیوع کرونا به دلیل تخلفات کرونایی خبر داد و اضافه کرد: همچنین طی این مدت از ۳۶۰۰ راننده تعهد مبنی بر رعایت پروتکل‌ها اخذ شده است.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان رانندگان اتوبوس و تاکسی، گفت: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد رانندگان پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و عمده گرفتاری‌های ما در این زمینه بحث مسافران است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و مسافر شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه انتظار است مردم برای حفظ سلامت خودشان هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی حتماً ماسک زده و رعایت فاصله را داشته باشند، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار دستگاه تاکسی، آژانس تاکسی تلفنی و اتوبوس در شهر کرمانشاه فعال هستند و از مردم درخواست می‌شود هرگونه تخلف در ناوگان حمل و نقل عمومی را با شماره ۱۳۳ در میان بگذارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 535405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.