کتاب دیجیتال تولید نمی‌کنیم

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان گفت: تأمین کتاب برای ایستگاه‌های مطالعه با شرایط موجود امکان پذیر نیست.

ایرج صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر باز گشایی کتابخانه‌ها، اظهار کرد: خوشبختانه کتابخانه ها آمادگی لازم برای پذیرش علاقمندان کتاب دارد و هیچ منعی بر بازگشایی کتابخانه‌ها نیست.

وی با تاکید بر اینکه خانواده‌ها می‌توانند به همراه فرزندان خود به کتابخانه‌ها مراجعه کنند، ادامه داد: ارزش‌گذاری و تولید محتوا انگیزه را برای کودکان به وجود می‌آورد و در همه کتابخانه‌های استان بخش مستقل کودک شامل خواندن شعر برای کودک، قصه‌گویی، آموزش وجود دارد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان با بیان اینکه در هفته کتاب ۷۲۰ برنامه اجرایی خواهد شد، گفت: ۵۴ نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در این ایام اجرایی و ۱۴ نشست کتاب خوان تخصصی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: هفت نشست کتاب‌خوان اختصاصی و ۱۶ برنامه نقد کتاب و مشاوره ۱۱ برنامه محافل ادبی را در هفته کتاب اجرایی خواهیم کرد،.

صادقی از افتتاح چهار کتابخانه عمومی، دو کتاب رسان سیار در طارم و ابهر همچنین افتتاح یک کتابخانه خیر ساز در هفته کتاب خبر داد و خاطرنشان کرد: کتاب دیجیتال تولید نمی‌کنیم و تأمین کتاب برای ایستگاه‌های مطالعه با شرایط موجود امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 534742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.