می‌دانیم ایران تیم بزرگی است اما از آن نمی‌ترسیم!/ برای کشورمان می‌جنگیم

لبنان اگر چه تنها سه گل در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی به ثمر رسانده اما دو گل آن را محمد قدوح، فوروارد فرصت طلب این تیم وارد دروازه رقبا کرده؛ بازیکنی که غفلت از او در دیدار پنجشنبه می‌تواند برای تیم ملی بسیار خطرناک باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه در بیروت به مصاف لبنان خواهد رفت. لبنانی‌ها اگر چه در نگاه اول رقیب ساده‌ای به نظر می‌رسند اما نتایج خوب شأن تا هفته چهارم مرحله انتخابی باعث شده تا جایگاه سوم گروه را بالاتر سوریه، عراق و امارات از آن خود کنند.

شاگردان ایوان هاشک هر چه در فاز دفاعی قدرتمند ظاهر شده‌اند، اما در در گلزنی چندان خوب عمل نکرده‌اند؛ آنها در سه دیدار ابتدایی هیچ گلی را وارد دروازه حریفان نکردند. با این حال موتور گلزنی لبنانی‌ها حسابی جلوی سوریه به راه افتاد تا پیروزی سه بر دو را جشن بگیرند. دو گل از سه گلی که لبنان در انتخابی جام جهانی به ثمر رسانده را محمد قدوح، فوروارد فرصت طلب این تیم زده که احتمالاً یکی از خطرناک‌ترین مهره‌های لبنان در تقابل پنجشنبه با ایران است. در همین خصوص محمد قدوح گفت و گویی با خبرنگار ایمنا داشته که در ادامه می‌خوانیم:

نظرت درباره بازی با ایران چیست؟

همه چیز ممکن است. در فوتبال هیچ ناممکنی وجود ندارد. ما مثل همیشه برای کشورمان خواهیم جنگید.

این نخستین دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی است که به میزبانی لبنان برگزار می‌شود، اما هواداران‌تان به ورزشگاه نخواهند آمد. آیا این میزبانی بدون حضور تماشاگران می‌تواند کمک کننده باشد؟

موضوعی طبیعی است که بدون تماشاگران‌مان بازی کنیم چرا که در دو سال گذشته هواداران در لبنان به استادیوم نیامده‌اند. با این حال اگر طرفداران در ورزشگاه بودند، برایمان بهتر بود.

می‌دانیم ایران تیم بزرگی است اما از آن نمی‌ترسیم!/ برای کشورمان می‌جنگیم

در بازی قبلی مقابل سوریه دو گل به ثمر رساندی. فکر می‌کنی بتوانی روند گلزنی خود را ادامه دهی؟

امیدوارم. همواره بیشترین تلاش را می‌کنم و بهترین خودم را در زمین می‌گذارم تا به کشورم کمک کنم.

ایران در چهار مسابقه قبلی خود تنها یک گل دریافت کرده است. فکر نمی‌کنی این نکته کار شما مهاجمان را در بازی پنجشنبه سخت کند؟

می‌دانیم که ایران تیم بزرگی است و به آن احترام می‌گذاریم اما از ایران نمی‌ترسیم!

می‌دانیم ایران تیم بزرگی است اما از آن نمی‌ترسیم!/ برای کشورمان می‌جنگیم

فکر می‌کنی بتوانید برای نخستین بار در تاریخ لبنان به جام جهانی راه پیدا کنید؟

همه چیز در فوتبال ممکن است و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

کدام یک از بازیکن‌های ایرانی را می‌شناسی؟ و نبودن طارمی خبر خوبی برای تیم شما است؟

در واقع زیاد بازی بازیکنان ایرانی را تماشا نمی‌کنم، اما طارمی و آزمون را می‌شناسم چرا که آن‌ها خارج از کشور بازی می‌کنند. نبودن طارمی شاید خوب باشد و شاید نه!

گفت و گو از: سروش فدایی _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 534261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.