برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای فعال سازی ۳ هزار دستگاه اتوبوس

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: مدیریت شهری در تلاش است تا سه هزار دستگاه اتوبوس را فعال کند و اتوبوس‌ها نیز اغلب در نقاط پر مسافر شهر به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مجتبی شفیعی در مراسم رونمایی از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وضعیت فرسودگی ناوگان عمومی در وضعیت خوبی نیست و حدود ۱۰ سال است که نوسازی به طور جدی رخ نداده و عمر ناوگان عمومی بالا رفته است.

وی افزود: در همین راستا قرارداد ۱۱۰ دستگاه اتوبوس بسته شده است که امروز رونمایی می‌شود؛ این اتوبوس‌ها یورو چهار بوده و رمپ لازم برای استفاده گروه‌های توان خواه را نیز دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه تا پایان سال مجموعاً ۲۷۵ دستگاه اتوبوس تحویل ناوگان عمومی خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان انجام شده و تا یک سال آینده وضعیت کیفی اتوبوسرانی تهران تغییر خواهد کرد.

شفیعی تاکید کرد: برنامه‌ریزی ما شامل توسعه اتوبوس‌ها نیز است که ۹۰۰ دستگاه اتوبوس که به دلایل مختلف متوقف هستند را تا پنج الی شش ماه آینده وارد چرخه شهری کنیم.

وی گفت: مدیریت شهری در تلاش است تا سه هزار دستگاه اتوبوس را فعال کند و اتوبوس‌ها نیز اغلب در نقاط پر مسافر شهر به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 534050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.