سالن اجلاس سران محرک گردشگری اصفهان شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کلانشهر اصفهان نیاز به چرخه واحد گردشگری دارد و باید همه در کنار هم، نقش خود را در حوزه گردشگری به خوبی ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز (یکشنبه) در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: حضور فعال بخش خصوصی در حوزه گردشگری و تعامل مدیریت شهری، شورای شهر و شهرداری با این بخش نشان می‌دهد که همه در کنار هم به دنبال توسعه ظرفیت زیست‌بوم اقتصاد شهر هستند.

وی با تاکید بر لزوم تحقق گفتمان واحد گردشگری، افزود: اصفهان نیاز به مبالغه برای برخورداری یا کم برخورداری ندارد چون که همین عوامل سبب سرمایه گریزی و گردشگرگریزی شده است بنابراین باید از این شهر همانگونه که هست صحبت و دفاع شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید مدیریت شهری، بخش خصوصی و مردم و همه ذی‌نفعان، مزایای گردشگری و توسعه آن در اصفهان را بار دیگر مرور کند و تعیین تکلیف شود که اصفهان را چگونه می‌خواهیم همچنین باید در سطح ملی، استانی و شهری معرفی شود تا مزیت اصلی آن را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: کلانشهر اصفهان نیاز به چرخه واحد گردشگری دارد و باید همه در کنار هم، نقش خود را در حوزه گردشگری به خوبی ایفا کنیم و مدیریت شهری، مسئولان استانی، بخش خصوصی و مردم بر اساس نقشه راه از ظرفیت‌های موجود از جمله ظرفیت خواهرخوانده‌ها برای بازیابی به اقتصاد گردشگری استفاده شود.

صالحی با بیان اینکه اولویت شورای شهر ایجاد فرصت عادلانه برای مشارکت همه فعالان بخش خصوصی است، افزود: ظرفیت‌هایی مثل سالن اجلاس سران می‌تواند اصفهان را به عنوان میزبان رویدادهای بین‌المللی معرفی کند.

کد خبر 533823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.