باید از ایده‌های کارآفرینان نوجوان حمایت شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه ما در تلاش هستیم که از برنامه‌هایی نظیر رویداد کارآفرینی نوجوان کارا حمایت کنیم تا به نتایج خوب و قابل قبولی برای شهر کشورمان برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرزانه کلاهدوزان امروز (جمعه ۱۴ آبان‌ماه) در اختتامیه نخستین رویداد کارآفرینی نوجوان کارا، اظهار کرد: مسئله کارآفرینی مسئله روز جامعه، کشور ما و به خصوص اصفهان است؛ این نوجوانان امیدهای آینده ما هستند که می‌توانند برای جامعه و شهرمان سرمایه‌آفرین باشند.

وی افزود: هرکس در هر موقعیت و مکانی که هست، اگر قدمی در این مسیر بردارد و حمایتی بکند، قطعاً تحقق این هدف ممکن است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خانواده‌هایی که از نقاط مختلف شهر اصفهان در این مراسم حضور پیدا کرده و حمایت کردند و مدیر خانه جوان که این تیم‌ها را در کنار یکدیگر جمع کردند، بهترین اتفاقات را رقم خواهند زد.

کلاهدوزان با اشاره به ضرورت به سرانجام رسیدن ایده‌ها، تصریح کرد: اگر این ایده‌ها به مرکز رشد هدایت شود و به سرانجام برسد، امید به بچه‌های ما بازمی‌گردد و آنها به این باور می‌رسند که می‌توانند کشورشان را بسازند.

وی ادامه داد: زمانی نگاه جوانان ما به خارج از کشور بود، اما اگر نگاه ما امروز به داخل باشد، می‌توانیم چنین سرمایه‌هایی را برای کشور و نظام داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه ما در تلاش هستیم که از این برنامه‌ها حمایت کنیم تا به نتایج خوب و قابل قبولی برای شهر و کشورمان برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اختتامیه این رویداد گروه‌های حاضر به ارائه و توضیح ایده‌های خود پرداختند که در پایان مراسم با نظر داوران، سه گروه سرای کتاب، اصفهان آنلاین و اتاق قرمز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و از گروه‌ها حوزه برنامه نویسی، اپ مجری، ققنوس، ایده جوانان کارا، پروشات و روزنامه آنلاین نوجوان نیز تقدیر به عمل آمد. در این برنامه همچنین منتورهای برتر کسب و کار مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 533332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.