آماده باش کامل خدمات شهری اصفهان/ رفع آب‌گرفتگی‌ها در کمترین زمان ممکن

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: حدود ۷۰۰ مورد آب‌گرفتگی در منازل شهر به ویژه در طبقات منهای ۶۰ اتفاق افتاده که با فعالیت مستمر تعداد ۱۰۰ اکیپ آتش‌نشانی تاکنون حدود ۲۰۰ مورد از آنها رفع شده است.

مهدی بقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خدا را شاکریم که باران رحمت خود را بر ما نازل کرده، بارانی که در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده، امیدواریم این برکت و رحمت الهی مستدام باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام قبلی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های جوی در روزهای پایانی هفته جاری، پیش‌بینی‌های لازم انجام گرفته و کلیه‌ی اکیپ‌های حوزه خدمات شهری برای رفع مشکل آب گرفتگی در شهر اصفهان مستقر شده‌اند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه مشکلات موجود سطح شهر به لحاظ آب‌گرفتگی در مناطق یک، سه، هفت، هشت و ۱۳ شهرداری بوده است، افزود: در مسیر بزرگراه و رینگ سوم که شریان اصلی شهر به شمار می‌رود، آب‌گرفتگی‌ها رفع شده و در حال حاضر فقط در بزرگراه شهید خرازی مشکل دبی ورودی آب داریم که به زودی رفع خواهد شد.

بقایی با تاکید بر رفع آب‌گرفتگی خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر در کمترین زمان ممکن، تاکید کرد: تمامی اکیپ‌های خدمات شهری در مناطق مختلف شهرداری از دو روز پیش به حالت آماده باش درآمده و با انجام برنامه‌های پیشگیرانه در صدد رفع آبگرفتگی‌ها هستند.

وی ادامه داد: حدود ۷۰۰ مورد آب‌گرفتگی در منازل سطح شهر به ویژه در طبقات منهای ۶۰ اتفاق افتاده که با فعالیت مستمر تعداد ۱۰۰ اکیپ آتش نشانی تاکنون حدود ۲۰۰ مورد از آنها رفع شده و امیدواریم تا بعد از ظهر امروز مابقی موارد نیز به سرانجام رسیده و آرامش به شهروندان و منازل آنها باز گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکل آب‌گرفتگی معابر یکی از چالش‌های تکراری در سالیان گذشته اصفهان بوده است، گفت: برای رفع این معضل به بررسی نقاط مستعد این مشکل و اصلاح زیرساخت‌ها نیاز داریم،

بقایی از عموم شهروندان درخواست کرد: در صورت مواجهه با با آب‌گرفتگی معابر، موضوع را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 533331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.