تشکیل دبیرخانه مشترک نمایندگان و اعضای شورای شهر ویژه رسیدگی به مشکلات اصفهان

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی از تشکیل دبیرخانه‌ای جهت پیگیری مصوبات نشست‌های مشترک مجمع نمایندگان اصفهان و اعضای شورای شهر خبر داد.

امیرحسین بانکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست مشترک امروز _ جمعه ۷ آبان ماه_ نمایندگان اصفهان با مدیریت شهری این کلانشهر، اظهار کرد: در نشست مشترک نمایندگان و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهاد داده شد هر ماه یک نشست در راستای بررسی موضوعات و مشکلات اصفهان برگزار شود.

وی با بیان اینکه محور نشست امروز آلودگی شهر اصفهان بود گزارش‌های متعددی از وضعیت آلودگی این کلانشهر مطرح شد، ادامه داد: پس از بررسی وضعیت آلودگی اصفهان پیشنهاداتی در خصوص بهبود وضعیت فعلی آلودگی شهر ارائه شد. یکی از مهمترین تصمیمات نشست امروز در راستای رفع این معضل، تکمیل پروژه رینگ چهارم بود که در این قرار شد، نمایندگان مجلس استان، جلسه‌ای فوری با وزیر راه و شهرسازی جهت اختصاص اعتبار برای تکمیل این پروژه در بودجه ۱۴۰۱ برگزار کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این نشست قرار شد، دکتر سامع، عضو شورای شهر اصفهان کمیته‌ای را جهت پیگیری موضوع آلودگی هوای این کلانشهر با حضور مسئولان ذی‌ربط تشکیل دهد.

بانکی خاطرنشان کرد: مهندس ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به عنوان دبیر این مجمع انتخاب و قرار شد، دبیرخانه‌ای جهت پیگیری مصوبات نشست‌های مشترک مجمع نمایندگان اصفهان و اعضای شورای شهر تشکیل شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار شد چالش‌های اصلی شهر اصفهان بر اساس اولویت در این نشست‌های ماهانه به صورت منظم بررسی شود.

وی یادآور شد: با توجه به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در هفته گرامیداشت اصفهان به این استان، میزبانی این سفر بر عهده شهرداری اصفهان خواهد بود و در حاشیه این سفر، پروژه‌های سالن همایش‌های بین‌المللی نیز مورد بازدید اعضای کمیسیون قرار می‌گیرد، زیرا تکمیل این پروژه‌ها نیاز به اعتبارات ملی دارد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث متعددی در خصوص آب شهر اصفهان در این نشست مطرح و قرار شد طی جلسات بعدی برای بررسی چالش‌های اساسی شهر اصفهان از استاندار نیز برای حضور در این جلسات دعوت شود.

کد خبر 531832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.