۲ کلینیک دامپزشکی در گلپایگان راه‌اندازی شد

مدیر شبکه دامپزشکی گلپایگان گفت: با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان دو کلینیک دامپزشکی مجهز به دستگاه سونوگرافی و تجهیزات روز در این شهرستان راه‌اندازی شد که در سطح استان بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرمسعود شهبازی امروز _شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰_ در آئین افتتاح داروخانه و کلینیک دامپزشکی، اظهار کرد: در سال جاری چهار مرکز بخش خصوصی شامل دو داروخانه، دو درمانگاه و یک مرکز مایه‌کوبی تجهیز و به مناسبت روز ملی دامپزشکی در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان دو کلینیک دامپزشکی مجهز به دستگاه سونوگرافی و تجهیزات نیز در این شهرستان روز ایجاد شد که در سطح استان بی‌نظیر است.

مدیر شبکه دامپزشکی گلپایگان ادامه داد: گلپایگان از لحاظ درمانگاه تخصصی درمانی و آزمایشگاه برای درمان حیوانات و پرندگان به خودکفایی رسیده است و از غرب و مرکز استان اصفهان نیز به این مراکز مراجعه دارند.

در ادامه مهدی سرلک، بخشدار مرکزی گلپایگان اظهار کرد: با وجود جمعیت بالای دام در ۲۲ روستای کنار رودخانه یکی از مطالبات به حق مردم راه‌اندازی داروخانه دامپزشکی بود که با تلاش شبکه دامپزشکی گلپایگان توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی "داروخانه دامپزشکی مهرگان" ارائه خدمات گسترده‌تری اعم از فروش و عرضه داروهای دامی و تشخیص و درمان زودهنگام دام‌ها برای دامداران این منطقه به وجود می‌آید.

بخشدار مرکزی گلپایگان تأکید کرد: تأسیس این داروخانه از طریق دهیاران و شوراهای روستایی به دامداران اعلام می‌‎شود تا برای درمان و تهیه دارو در جمعیت دام و طیور و حیوانات خانگی نیاز به رفتن تا مرکز شهر گلپایگان را نداشته باشند.

کد خبر 527640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.