انتقال ۱۱۵ کارگاه نجاری و چوب‌بری به شهر چوب اهواز

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری از انتقال ۱۱۵ کارگاه نجاری و چوب‌بری به شهر چوب اهواز خبر داد و گفت:تاکنون ۱۵ مجتمع صنفی برای ساماندهی مشاغل مزاحم احداث و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، بابک ربیعی اظهار کرد: شهرداری‌ها بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها موظفند به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم متناسب با وضعیت فعالیت، مکان استقرار و ماهیت شغلی آنها، نسبت به صدور حکم انتقال، جا به جایی یا رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرآیند کار، تغییر فعالیت یا نوسازی اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت اجرا نشدن حکم شهرداری توسط صاحبان مشاغل یا اصناف مذکور، شهرداری موظف است نسبت به تعطیلی آنها اقدام کند، افزود: طبق قانون شهرداری‌ها به عنوان مجری کمیسیون بند ۲۰ موظف هستیم که با اجرای صحیح و به موقع مصوبات، ضمن کمک به ایجاد شهری پایدار برای شهروندان اهوازی در انجام وظایف خود کوشا باشیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: این سازمان با دستور کار قرار دادن ساماندهی و فعال کردن سایت‌های ساماندهی با جدیت روند احداث و بهره برداری از سایت‌های ساماندهی مشاغل را پیگیری می‌کند و بر همین اساس تاکنون ۱۵ مجتمع صنفی احداث و به بهره برداری رسیده است.

ربیعی در خصوص آخرین اقدامات و پیگیرهای صورت گرفته جهت ساماندهی کارگاه‌های نجاری، چوب‌بری و انواع مصنوعات چوبی و انتقال آنان به مجتمع شهر چوب گفت: مجتمع شهر چوب واقع در کمربندی اهواز و آبادان با مساحت ۹ هکتار و ۳۳۴ کارگاه جهت صنف نجاران و چوب فروشان احداث و تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۱۱۵ کارگاه آن به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر تسریع روند ساماندهی صنوف آلاینده و مشاغل مزاحم، تنها راه موفقیت در این راه را تکیه بر اصل تعامل همه جانبه و تقویت همکاری بین بخشی عنوان کرد.

کد خبر 518239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.