راه اندازی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (پاسخگویی ٢٤ ساعته ١٤٢٠)

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هدف از راه اندازی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (پاسخگویی ٢٤ ساعته ١٤٢٠) را به منظور پاسخگویی به سوالات، شکایات، انتقادات و وصول پیشنهادات شهروندان دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری در اینستاگرام خود نوشت: «راه اندازی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (پاسخگویی ٢٤ ساعته ١٤٢٠)

مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (پاسخگویی ٢٤ ساعته ١٤٢٠)

به منظور پاسخگویی به سوالات، شکایات، انتقادات و وصول پیشنهادات شهروندان، با ١٣٠ نفر اپراتور و سازوکار جامع و به روز، ساماندهی و راه اندازی گردیده است.»

راه اندازی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (پاسخگویی ٢٤ ساعته ١٤٢٠)

کد خبر 517813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.