مسافران با پرداخت جریمه هم نمی‌توانند به راه خود ادامه دهند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نتوانیم ورودی‌های استان‌های شمالی و بیمارستان‌ها را در این استان‌ها کنترل کنیم، ظرفیت بیمارستان‌ها پاسخگو نخواهد بود.

به گزارش ایمنا، محمدعلی محسنی بندپی درباره تعطیلی چند روزه پیش رو و اینکه با این تعطیلات آیا شاهد موج جدیدی از مسافرت به شمال کشور به ویژه مازندران و افزایش میزان مبتلایان به کرونا نخواهیم بود، اظهار کرد: مسافران در این دوره از تعطیلات مسافران با پرداخت جریمه هم نمی‌توانند به راه خود ادامه دهند.

وی افزود: بعد از شنیدن خبر تعطیلات با وزیر و معاون پارلمانی او در مجلس ملاقات کردم. در حال حاضر میزان مرگ و میر و بستری کرونایی در مازندران بسیار بالا و یک و نیم برابر شاخص کشور است و به شدت در تنگنا هستیم؛ برای همین از وزیر خواستم جاده‌ها را مسدود کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تردد محدود باشد و نیروی انتظامی به جریمه‌ها اکتفا کند، حتی عبور هزاران خودرو و کسب درآمد هنگفت هم به این نمی‌ارزد فردی از خانواده‌ای جان خود را از دست بدهد. چون با بیشتر شدن ترددها، ویروس هم سریع‌تر منتقل شده و به تبع آن، جامعه هم با خطر بیشتر مواجه می‌شود.

بندپی تصریح کرد: بیمارستان‌های مازندران اعلام کردند بیماران مبتلا به ویروس کرونا علاوه بر کمبود دارو و تجهیزات پزشکی با کمبود جدی اکسیژن مواجه هستند و جان خود را از دست می‌دهند. اگر نتوانیم ورودی‌های بیمارستان‌ها را کنترل کنیم و همه تخت‌ها مملو از بیمار شود، ظرفیت بیمارستان‌ها پاسخگو نخواهد بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 514695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک از هزاران IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    0 0
    ترمینال های تاکسی رانی، اتوبوس ها، قطار و هواپیما برای انتقال مسافران طراحی شده است. و هتل ها و مسافرخانه ها و مهمان پذیرها برای پذیرش افراد غیر بومی طراحی شده است. با کنترل این موارد می توان به موفقیت دست یافت وگرنه با کنترل ماشین شخصی که در آن شخص به منزل خود مراجعه می کند دردی دوا نمی شود