وامدار هیچ جریان سیاسی نیستیم

رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اینکه شورای ششم خود را وامدار هیچ جریان سیاسی نمی‌داند و وابسته به جریان انقلاب است، گفت: شهرداری، موتور پیشران شهر است و شورا از طریق شهرداری به نتایج و اهداف مدنظر خود می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری در نخستین نشست مشترک رئیس و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با سرپرست و مدیران مجموعه شهرداری، ضمن تبریک به جهت انتخاب «راضی» به سمت سرپرستی شهرداری شیراز رو تقدیر از خدمات «اسکندرپور» شهردار سابق این کلانشهر، اظهار کرد: پیش از انتخابات و در هنگامه آن این بحث پیش آمده بود که در شهرداری نگاه سیاسی غلبه دارد، اما پس از بررسی دریافتیم که جریان حاکم بر بدنه شهرداری، جریان خدماتی در حالی که خارج از این دستگاه و افکار مردم نگاه به گونه‌ای بود که به صورت ناروا این مجموعه را دارای نگاه سیاسی می‌دانستند.

وی ادامه داد: به عنوان یک شهروند می‌خواهم که تیم شهرداری با کار منسجم تیمی این نگاه را تغییر داده و اثبات کند که دستگاهی صرفاً خدماتی است و موضوعات سیاسی در آن رسوخ ندارد.

رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به مجموعه مدیران شهرداری، تصریح کرد: ما را از خودتان بدانید زیرا شورای شهرداری، شورای شهر و حلقه اتصال این دو مجموعه هستیم.

وی با بیان اینکه موتور پیشران شهر، شهرداری است و شورا از طریق شهرداری به نتایج و اهداف مدنظر خود می‌رسد، خاطرنشان کرد: شهرداری ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد، خود را باید اثبات کند و برای دستیابی به آن نتایج و اهداف به ویژه در این شرایط گذار باید برنامه ریزی، اولویت بندی و هدف‌گذاری کند.

طاهری افزود: ایده اصلی مجموعه اعضای شورا این است که چه در دوران سرپرستی و چه پس از انتخاب شهردار کسانی که برای شهر و شهروندان در عمل فداکاری می‌کنند، مقتدرانه و بدون هیچ ملاحظه دیگری حمایت شوند؛ در واقع فرمول کار این شورا، فداکاری برای شهر و مردم است.

وی با تاکید بر اینکه شورای ششم خود را وامدار هیچ جریان سیاسی نمی‌داند و وابسته به جریان انقلاب است، گفت: کسانی که دارای افکار سیاسی هستند و ممکن است بخواهند چنین بازی‌هایی را در بدنه شهرداری انجام دهند، بدانند که جای درستی را برای خدمت انتخاب نکرده‌اند.

رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: شهرداری یک تیم واحد است که باید با قدرت و هدفمند حرکت کند، شورا را از خود بداند و نشان دهد که به بلوغ سازمانی رسیده و البته مجموعه‌ای که به بلوغ سازمانی رسیده باشد، یک رفتار فداکارانه و پیوسته از خود نشان می‌دهد.

کد خبر 513388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.