سفره فتنه‌گران در خوزستان جمع و صدای مردم شنیده شود

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: امروز عده‌ای با سو استفاده از اعتراضات بحق مردم خوزستان بی ثباتی به راه انداخته‌اند؛ باید سفره فتنه گران جمع و صدای مردم شنیده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز- چهارشنبه- ۲۹ تیرماه در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار داشت: عید قربان یادآور حماسه بزرگ حضرت ابراهیم (ع) است که در این آزمون الهی سربلند شد، یکی از اعمال مهم حج قربانی کردن است.

وی با اشاره به اعتراضات مردم خوزستان، گفت: مردم خوزستان مظلوم واقع شدند و نباید حق آن‌ها ضایع شود و ضرورت دارد استاندار خوزستان برای رفع مشکل بی آبی این خطه تدبیری می‌اندیشید که به بحران کشیده نشود.

امام‌جمعه بویین میاندشت افزود: امروز عده‌ای با سوءاستفاده از اعتراضات بحق مردم خوزستان بی ثباتی به راه انداخته‌اند؛ باید سفره فتنه گران جمع و صدای مردم شنیده شود.

اسکندری تأکید کرد: روستاها و شهرهای این استان به خشکسالی دچار شده است در صورتی که امکان آن بود که این شرایط مدیریت شود تا تبدیل به بحران نشده و دشمنان از آن سو استفاده کنند.

وی تصریح کرد: خوزستان از استان‌های مهم کشور و دارای منبع غنی نفت است که در اختیار کل کشور گذاشته می‌شود و خجالت‌آور است که به این استان هیچ توجهی نمی‌شود، اگر امروز اعتراض و گلایه‌ای شنیده می‌شود کارد به استخوان این مردم رسیده است.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: باید مسئولین با اراده جهادی در میدان عمل آمده و به کمک مردم خوزستان نجیب بشتابند تا از وضعیت بحران خارج شوند و این اعتراضات بحق مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد.

کد خبر 508696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.