نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن

دو کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک دیدار امشب نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن دقایقی پیش توانست با چنگ و دندان از برتری قاطع نیمه اول خود دفاع کند تا سه بر دو شاگردان محمود فکری را در مسجد سلیمان به آن‌ها تحمیل کند.

شاگردان مجتبی حسینی با این برد ارزشمند فاصله خود با سایپا را به سه امتیاز افزایش دادند تا کمی از منطقه سقوط فاصله گرفته باشند.

پیام حیدری قضاوت این مسابقه را عهده دار بود که پس از گل دوم نفت مسجد سلیمان، لحظات سختی را سپری کرد؛ او یک ضربه پنالتی را به سود سبزپوشان اصفهانی گرفت، اما از چند برخورد دیگر درون هجده قدم چشم‌پوشی کرد.

صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط «نوذر رودنیل» و «حیدر سلیمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

پنالتی ذوب‌آهن

در دقیقه ۲۳ حمله برای ذوب آهن از سمت راست و تکل میثم تهی دست روی پای بازیکن ذوب آهن باعث سرنگونی حسین شنانی شد و داور اعلام پنالتی کرد.‌

رودنیل: اعلام پنالتی کاملاً درست بود.

سلیمانی: پنالتی کاملاً صحیح است و بازیکن سفید پای مهاجم را مورد اصابت قرار می‌دهد.

برهم خوردن تعادل میرجوان درون محوطه

در هشتاد و چهارمین دقیقه مسابقه ضربه سر عماد میرجوان در شرایطی در دستان دروازبان ذوب آهن قرار گرفت که اعضای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. حمزه‌لو دستیار فکری یک دقیقه پس از این موقعیت به دلیل شدت اعتراض از زمین مسابقه اخراج شد.

رودنیل: مدافع ذوب‌آهن مهاجم را هل داده و شارژ کرد ولی عدم جاگیری خوب حیدری باعث شد نتوانست آن را تشخیص دهد و اگر جاگیری بهتری داشت، قطعاً پنالتی را به سود نفت می‌گرفت.

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: گل دوم نفت مسجد سلیمان صحیح بود و مشکل خاصی نداشت. در دقیقه ۸۲ توپ به سینه مدافع ذوب‌آهن خورد و ادامه بازی صحیح بود. دقیقه ۹۰ + ۵ خطا روی بازیکن ذوب آهن پشت محوطه را اعلام نکرد. به طور کلی پس از گل دوم حساسیت مسابقه و فشار نیمکت‌ها موجب شد کار برای حیدری سخت شود.

کد خبر 507102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.