منتقدان شورا از جاده اعتدال، انصاف و احترام خارج نشوند

رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شهر مشهد گفت: شورای پنجم از نظر اجتماعی، فرهنگی، اخلاق مداری و احترام یک شورای فاخر بود.

رمضانعلی فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری با پیگیری و اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژه‌ها در نقاط پیرامونی و کم برخوردار شهر مشهد، آنچه از مردم بازخورد داشتیم بسیار خوب بود.

وی افزود: از عملکرد شورای اسلامی شهر مشهد در این دوره یک گزارش دو ساله در قالب ۱۰۰ نسخه تهیه و به مسئولان استان ارائه شد و ارزیابی آن‌ها از موفقیت شورا در پیگیری مسائل و مشکلات مثبت بود. امام جمعه مشهد نیز از عملکرد شورا استقبال کرد.

فیضی ادامه داد: به اعتقاد من شورای پنجم در ساحت سیاستگذاری‌ها و ارتباط مؤثر، همکاری و هم افزایی با سایر دستگاه‌ها موفق عمل کرد اما با همه تلاش‌ها نقطه ضعف‌هایی هم داشتیم.

وی در خصوص کاستی‌های دوره پنجم مدیریت شهری افزود: تغییرات پی در پی مدیران، به خصوص در حوزه فرهنگی و روابط عمومی‌ها باعث شد تا مدیران منصوب مجال اطلاع رسانی پیدا نکنند و طرح‌ها به خوبی برای مردم تبیین نشد.

فیضی در پاسخ به انتقادات هفته قبل صاحبی، یکی از اعضای شورای شهر مشهد در صحن علنی نسبت به اقدامات شورا برای مناطق پیرامونی، گفت: در صحبت‌های من همه مطالب بر اساس آمار و ارقام بود. اطلاعات آن موثق و در اختیارات همه است اما پاسخی که ایشان داد که البته با واکنش سرد اعضای شورا هم رو به رو شد هیچ ارتباطی به سخنان من نداشت.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان کرد: پیروز شدن در انتخابات نباید احساس غرور در افراد ایجاد کند هر چند که من اعتقاد دارم رقابت ما با مشارکت مردم بود نه با اصولگرایان؛ امیدوارم منتقدان هیچ‌گاه از جاده اعتدال، انصاف و احترام خارج نشوند.

وی ادامه داد: هرکس رویه و سیره برخورد خود را دارد همانطور که شورای پنجم از نظر اجتماعی، فرهنگی، اخلاق مداری، احترام یک شورای فاخر بود، من نیز ترجیح می‌دهم کریمانه با این موضوع برخورد کنم. هر سخنی در شأن، عقل، منطق و اخلاق من نمی‌گنجد، قضاوت آن را به ذهن‌ها و وجدان‌های آگاه می‌سپارم.

کد خبر 505584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.