ثبت‌نام چهارهمین جشنواره کارآفرینان برتر تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: رویداد ملی"جشنواره کارآفرینان برتر" با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود. ثبت‌نام برای این جشنواره از ابتدای تیر آغاز و تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

کامران کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تشریح فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر، اظهار کرد: رویداد ملی"جشنواره کارآفرینان برتر" با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود. ثبت‌نام برای این جشنواره از ابتدای تیر آغاز و تا ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

وی افزود: مهمترین ویژگی‌های جشنواره کارآفرینان برتر را استفاده از شاخص‌های به روز و کاملاً علمی - تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و همچنین صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات و همکاری با متخصصین حوزه‌های مختلف در سراسر کشور جهت امور مربوط به داوری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، افزود: اهداف اصلی این جشنواره توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر استانی و کشوری و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، ترویج فرهنگ کار، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور است.

وی ادامه داد: حفاظت از محیط زیست و استفاده از تکنولوژی پاک و بهبود سیستم‌های پالایش و کنترل آلاینده‌ها و مدیریت پسماند از دیگر مواردی است که در این جشنواره بسیار حائز اهمیت بوده و داوران جشنواره به این موضوع دقت نظر قابل توجهی خواهند داشت.

کلانی‌ اظهار کرد: در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.

این مقام مسئول همچنین گفت: کارآفرینان استان اصفهان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان واقع در هتل پل ابتدای بلوار آئینه خانه مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۰۸۰۴۴۷۳۰ تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 504912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.