تعرفه خدمات پرستاری در شورای عالی بیمه تصویب شد

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: از همه افرادی که کمک کردند تا قانون ۲۴ سال به زمین مانده تعرفه خدمات پرستاری امروز در جلسه شورای عالی بیمه سلامت به نتیجه برسد، تشکر می کنم. ۶ تیر ۱۳۸۶ این قانون در مجلس مصوب شده بود اما تا امروز بر زمین مانده بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، مریم حضرتی در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت اظهار کرد: امروز خواسته دیرینه پرستاران یعنی آئین نامه تعرفه خدمات پرستاری که دستاورد بزرگی بود، محقق شد و به جامعه پرستاری تبریک می‌گویم و از همه افرادی که در این راه کمک کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: حدود ۵۰۰ بسته خدمتی پرستاری که در سال ۹۰ توسط سازمان نظام پرستاری مشخص شده بود، مورد بازنگری قرار گرفت و تعرفه استاندارد این خدمات با کمک اداره کل تعرفه خدمات درمانی معاونت درمان وزارت بهداشت و دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، معاونت‌های مختلف وزارت بهداشت و نیز سازمان نظام پرستاری، تهیه و ارزش نسبی آنها تعیین شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: امروز با اتفاق نظر اعضای شورای عالی بیمه سلامت، آئین نامه تعرفه خدمات پرستاری مصوب شد. هدف اصلی از این تعرفه گذاری، برقراری عدالت در توزیع درآمدها و هویت بخشی مستقل به خدمات پرستاری است و این دو هدف اصلی ما، محقق شد و این دستاورد بزرگ را به جامعه پرستاری تبریک می‌گویم و از وزیر بهداشت که همواره از جامعه پرستاری حمایت کرده، تشکر می‌کنم.

کد خبر 503575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.