تیرباران خودرو از سوی مردان ناشناس

۲ مرد خوزستانی از سوی مردان ناشناس تیرباران شدند.

به گزارش ایمنا، سرقت‌های مسلحانه و به عنف از خودروهای شوتی در شهرستان اهواز این کلانشهر را برای رانندگان خودروهای شوتی ناامن کرده است.

در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از خودروهای شوتی در برخی از محورهای استان خوزستان و کلانشهر اهواز که باعث نگرانی و ترس میان خودروهای شوتی شده است.

۲ مرد خوزستانی مورد سرقت مسلحانه قرار گرفتند

یکی از این مالباختگان که حسن نام دارد گفت: ماه گذشته در ساعت تقریبی یک بامداد در حال جابجایی لوازم برقی خانگی در محور اهواز بودم که سرنشینان یک خودروی ۴۰۵ با سلاح کلاشینکف به قصد سرقت خودرو و بارهایم به سمتم شلیک کردند و من نیز پس از اصابت گلوله به گردنم از هوش رفتم اما سارقان موفق به سرقت نشدند و زمانی که به هوش آمدم در بیمارستان بودم.

میلاد یکی دیگر از مالباختگان گفت: هفته پیش در ساعت ۱۲ شب با خودروی ال ۹۰ چند کولر به آدرس اهواز آوردم که قصد خالی کردن بار را در منطقه نادری داشتم که چند فرد با خودروی ۴۰۵ کلت کمری بر روی سرم نهاده و خودرو و کولرها را به راحتی به سرقت برده و از محل متواری شدند.

در این راستا یک منبع آگاه گفت: با توجه به اینکه جابجای لوازم خانگی در غالب خودروهای شوتی خودش جرم محسوب می‌شود اما در ماه‌های گذشته تاکنون چندین باند سرقت از خودروهای شوتی با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و طی عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شده‌اند.

گفتنی است در روزهای گذشته چند سرقت از خودروهای شوتی در خوزستان گزارش داده شده است.

منبع: رکنا

کد خبر 499005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.