پروژه ممیزی املاک در فریدون‌شهر در حال اجرا است

شهردار فریدون‌شهر گفت: پروژه ممیزی املاک در این شهر از بهمن ماه ۱۳۹۶ با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال آغاز شده که همچنان در حال اجرا است.

سیدهاشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اجرای پروژه ممیزی املاک در فریدون‌شهر اظهار کرد: اگر فعالیت اجتماعی شهرداری بدون وجود مدیریت سازمان یافته که اهداف و ابزارهای رسیدن به آن‌ها را مشخص می‌کند صورت گیرد بی‌فایده است که به استناد ماده ۱۵ قانون نوسازی و عمران شهری شهرداری مکلف است که برنامه پنج ساله خود را تهیه و تدوین کند.

وی افزود: در شهرداری فریدون‌شهر نیز تهیه و تدوین برنامه پنج ساله یکی از تکالیف مدیریت شهری است، اساس کار آن بر مبنای اطلاعات و داده‌هایی بوده که از طریق ممیزی املاک سطح شهر به دست می‌آید.

شهردار فریدون‌شهر گفت: پس از انجام ممیزی املاک وضع موجود و با توجه به امکانات مالی شهرداری وضع مطلوب طراحی و راه‌های رسیدن به صورت مدون تهیه شده و پس از طی تشریفات قانونی اجرایی خواهد شد.

حسینی ادامه داد: با گذشت نزدیک ۱۶ سال املاک مختلف شهر فریدون‌شهر در حال ممیزی است که در این مدت نیز اطلاعات املاک به روز نشده بود و در این راستا شهرداری از بهمن ماه ۱۳۹۶ با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال این پروژه را آغاز کرد که در حال انجام است.

کد خبر 497698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.